Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Не разбирам себе си


turmeon

Recommended Posts

Реших да споделя,това което от известно време ме тормози. осъзнавам,че не разбирам себе си-искам едно,а се получава друго,мисля,че обичам ,а дали е така? С приятеля ми сме заедно от почти 3 год. и от 2 живеем постоянно заедно. В началото аз много се радвах,но постепенно забелязах,че се чувствам странно-като в затвор. Не,че не съм щастлива с него,но понякога ми се иска да избягам далече и да започна сама живота си,но съвестта ми не ми позволява. Аз съм все още студентка,разликата в годините ни е малка,но той сякаш очаква повече,отколкото аз мога да му дам. Чувствам се много виновна,защото осъзнавам,че може би сама ще ми е по-добре,но сърцето ми се къса,като си помисля колко много ще го нараня. Той е толкова добър с мен,обича ме много и не заслужава да го лъжа. Не ,че не го обичам,напротив. Може би е нормално да не изпитвам толкова силна страст ,както ми се иска,вероятно с всеки така се получава. Страхувам се,че един ден като се обърна назад и ще съжалявам за избора си,не за човека,а за това че от толкова малка съм с един човек. Грозно ми е да си го призная,но мисълта,че до края на живота си ще съм само с него и повече никога няма да излезна на среща с друго момче,че няма да сетя тръпката на влюбването и тн и ми става тъжно. Иска ми се да натисна бутона стоп, да се налудея и после пак да съм с приятеля ми,защото за мен той е прекрасен човек и е всичко от което има нужда една жена....ех,ама и ние жените ако знаехме какво искаме ..щеше да е добре :) :Д  . Не ми се е искало,но се е случвало да изпитва силни чувства и към други момчета,докато съм с приятеля ми. Но никога не съм му изневерявала,не бих си го простила,за това пък ме измъчват понякога странни мисли за други мъже,фантазирам си разни неща,мечтая за тях....ето,това ме погубва,не искам да изпитвам вина,дори в момента се чувствам зле,че споделя тези неща и ако приятелят ми разбере,сякаш го предавам...не искам да го изг