Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Recommended Posts

Здравейте, наскоро ми сложиха диагноза хипотония и ми казах да спра цигари и кафе.Ок кафето мога но с цигарите е по-трудно.Въпроса ми е толкова ли е фатално ниското кръвно и цигарите мога ли да ги намаля,но не и да ги спирам свалят ли ми чак толкова кръвното?

Редактирано от Plamenstoilov

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Тук има доста добро обяснение, макар и не в прав текст за ниското кръвно. На пръв поглед свиването на кръвоносните съдове би трябвало да повиши кръвното налягане, но главните проблеми са натоварването на сърцето, кислородният глад и завишената интоксикация (това са само част). Ниското кръвно налягане създава същите проблеми и така натоварването не просто се удвоява, а става на квадрат. 

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Едва ли те са причината, но може би една от капките, които са преляли чашата. При мен, например, то е наследствено. Никога не съм пушила, обаче, до 40тата си година бях много небрежна. Пиех не повече от 200 гр чиста вода на ден, не се хранех редовно и пълноценно, давах данък на стреса, не излизах на чист въздух.... 

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Самото припадане не е опасно . Опасни са предпоставките които са го предизвикали . И то са опасни ако не им обърнеш внимание . Най общо , здравословен начин на живот . Но конкретно трябва да те проверят специалисти , за причините . Да вземеш първо да премахнеш причините довели до колабса . За мен , като не--медицинско лице " , е най леко преодолима дехидратацията . Която според една лекарка от бърза помощ , е много срещан случай .

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Да,но аз не припадам.когато стане съм напълно в съзнание.Точно това ме плаши толкова. Обиколих невролог,кардиолог,че и даже психолог.Всички казват,че ми няма нищо 

Редактирано от Plamenstoilov

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

усещането  е отпуснатост , до прималяване и загуба  волевия контрол над тялото ? ...Как ти няма нищо , а кръвното ?Значи ти казват че трябва да водиш здравословен живот , плюс промяна на мисленето ? Това е за психотерапевт . Но е добре и консултация с ендокринолог .

Редактирано от АлександърТ.А.

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites
преди 7 часа, Plamenstoilov каза:

Да,но аз не припадам.когато стане съм напълно в съзнание.Точно това ме плаши толкова. Обиколих невролог,кардиолог,че и даже психолог.Всички казват,че ми няма нищо 

А какво става? Припадъкът е загуба на съзнание. И как да не е опасно сближаването на границите- естествено, че е опасно! Сърцето се претоварва и мозъкът ни "изключва", за да прекрати енергийния разход на тялото. При едно неразумно изправяне в такова състояние съм се срутила в коридора и за малко да си разбия главата, синините не ги броя, а уплахата на близките ми (децата) - тя беше което ме накара да се заема сериозно с проблема.... 

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Не го плаши :) щом е преживял 2/3 колабса е с опит в добрия изход . Само не разбрах като казва , че хем е колабирал , хем е бил в съзнание .

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites
В 11/13/2017 at 14:26, Plamenstoilov каза:

Да,но аз не припадам.когато стане съм напълно в съзнание.Точно това ме плаши толкова. Обиколих невролог,кардиолог,че и даже психолог.Всички казват,че ми няма нищо 

Преписах за тебе :)

лек припадък, при пълно запазване на съзнание , се получава , когато някоя област от мозъка изпитва недостиг на кръв . Възможно е от високо кръвно налягане , което предизвиква спазъм на кръвоносен съд в мозъка. Възможно е и шиен прешлен да притиска кръвоносен съд .Припадъка е изненадващ с различни и вариращи усещания , като :

виене на свят ; двойно виждане ; неловкост в движенията ; мравучкане в някой крайник и мускулна слабост .

Ведага се търси място където човек да полегне . по сериозно е , когато човек не помни какво се е случило .Амнезията е краткотрайна  ....Прогнозата е добра , при подходящо лечение мозъкът се възстановява напълно .По лекарско пред писание , Цинаризин , Агапурин , помагат .

1  Припадък се получава при игра на кръвното налягане  високо или ниско .

2  притискане на шиен прешлен -----скенер на шийните прешлени

3 Остра промяна  нивото на кръвната захар .---- изпотяване и учестен пулс . (диабет)

:)  Това е като за обща култура

 

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Мисля,че е от играещо кръвно защото другите 2 изброени нямам проблем.Преди 2 дена кръвното ми беше 85/55. И след 20 минути се качи на 120/75.А за колапса.Не припадам,но не мога да стоя прав тялото ми отказва.вие ми се свят пада ми кръвното и започва мравучкане по крайниците. И е наистина страшно изживяване. Което продължава 2 минути с кръвно 80/50-80/40 и след 2 минути,когато свърши кризата става 120/80

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Паднало е преди да започне кризата. Ние просто отказваме да забележим първите симптоми и караме на мускули без вода, без почивка, без свясна храна, с много стрес. Мислим си, че така сме "силни, издържливи". Истината е - небрежност, неуважение към тялото, което според нас е длъжно да понася всичките ни капризи и глупост.После нещата се уравновесяват, благодарение на това, че мозъкът си е позволил да изключи нашия волеви контрол над тялото за наше добро. Ако се загуби съзнанието е още по-страшно, и системи може да включат, и сърцето се задъхва при сближените граници... 

Редактирано от Донка

Сподели това мнение


Link to post
Share on other sites

Направете си регистрация или влезте в акаунта си, за да коментирате

Трябва да сте регистриран участник, за да можете да оставяте коментари

Направете регистрация

Регистрирайте се в Портала. Лесно е!

Нова Регистрация

Влизане

Вече имате регистрация? Влезте тук.

Влизане Сега


×