Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Как ще коментирате "music Idol "?


Recommended Posts

Как ще коментирате музикалния формат Мюзик Айдъл ?

Мислите ли ,че младите таланти на България имат нужда от подобно музикално шоу ?

А вие ,самите ?

Линк към коментар
Share on other sites

Някой път пък някой пее и изведнъж друг кипне, и казва: „Не пее хубаво.“ Че, толкоз знае човекът. Той не е гениален певец. Сега се учи. Или някой свири на пиано и не могат да го търпят. Някой казва: „Гръмна ми главата.“ Някой път и пианото е разгласено. И казват някои: „Докога ще ни смущават?“ Че, тези хора ще станат един ден артисти. Тук без пари свири, а пък един ден, когато той свири, един билет ще струва 150 лева. Такива гениални ще бъдат. Защо се безпокоиш? Аз имам едно правило. Когато чуя един да свири лошо, аз го считам това за късмет.

Аз събирам тази вълна. И той, като пее, аз го записвам. Хубавите песни не ги записвам, но лошите песни си пиша. Имам си един начин, като микрофон е той. Лошите песни ги пиша. И като се върна, ги поправям. И като поправя песента, виждам, че следующия път той пее по-хубаво. Виждам, че законът работи. Като го слушам втори път, изменил се е гласът му.

Божествената топлина

Когато някой пее, никога не туряйте критика, да критикувате. Ако пее лошо, то причините са външни. Защо така пее, има си причини. Ти го коригирай в себе си. Ти може всякога да помогнеш. Някой пее, ти го коригирай в себе си. Ти като го коригираш, втория път ще пее по-хубаво. Като го критикуваш, нищо няма да донесе. Коригирай го в себе си. Не оставяй погрешки на една песен. Коригирай в себе си, за да знаеш причините, които са го накарали да сгреши. Може би гърлото му е простудено, може би той е неразположен или някой път го е страх какво ще каже публиката, или пък личните му чувства са силни, че иска да даде повече, отколкото може, иска да вземе по-високи тонове. Не, не, той трябва да даде това, което музиката носи.

Даване и вземане

"Щом няма светлина, щом няма топлина и сила, тези звукове са, които дразнят. Някой пее една песен, че те дразни. Всяка песен в музиката трябва да носи светлина, топлина и сила, да носи една органическа и психическа сила."

"Някой пее и изговаря думата „любов“ грубо, натъртено. Това не е пеене. Ако говориш грубо на своята възлюбена за любовта, тя ще те изпъди. Ако бях мома и някой ми говори за любовта с груб, немузикален тон, нямаше да го слушам, щях да му обърна гръб. Това не е любов, но необходимост. Така ще говориш за любовта, че едва да се чува. Най-нежният и деликатен език е този на любовта. Въпреки това, в любовта се крие мощна сила. Чуеш ли да се говори за любовта, и мъртъв да си, ще оживееш. За любовта се говори само веднъж. Тя не обича повторението. Ще произнесеш името ѝ само един път и ще спреш. Ехото ѝи обаче продължава дълго. (Учителят пее тихо, нежно, едва се чува.) Нежното пеене е клокочене на извор, скрит някъде в планината. "
Редактирано от Моника13
Линк към коментар
Share on other sites

Благодаря ,ти BlueHawaii!

Много хубави цитати си подбрал ! :3d_025:

Линк към коментар
Share on other sites

Ана - не знам за пеенето, но чар и сексапил и е дал всевишния! :):):)

Журито - много често говорят точно обратното на моите впечатления.

Певците конкуренти - всички са добри! По свой си начин! И са много точни млади хора с бъдеще!

Линк към коментар
Share on other sites

Когато на хората им допадне някои изпълнител

дори да не се преставя добре за момента го подкрепят.

Формата незнам дали е удачен, все пак е някакъв трамплин.

Линк към коментар
Share on other sites

Как ще коментирате музикалния формат Мюзик Айдъл ?

Мислите ли ,че младите таланти на България имат нужда от подобно музикално шоу ?

А вие ,самите ?

Не само мисля, убедена съм, че младите ни таланти имат нужда от такъв род предавания.Първо, защото служат като трамплин, второ, защото талантът трябва да бъде подпомогнат и с финикийски знаци, т. е. трябва да се намери продуцент.Само с талант няма как да станат нещата днес за жалост.От тези, които останаха симпатизирам на Деница- много богат глас.Но...от тези, които останаха.

Линк към коментар
Share on other sites

Как ще го коментирам ли? Не ми харесват тазгодишните кандидати, може би само Тома

Ана може да е красива, обаче крещи като заклано пиле

за Шанел, Нора и другите въобще кво да говоря, те не могат да пеят, е, могат, но не достатъчно. Изгониха по-кадърни, за да останат те

Деница.....да, тя пее добре, обаче много започна да се превзема напоследък

Никой от тях не се доближава до излъчването и таланта на Преслава.- от миналогодишния конкурс

Линк към коментар
Share on other sites

Аз смятам, че точно форматът е неудачен.

Иначе всички участници в предаването - като се започне от сценаристите, минем през младите таланти, журито и стигнем до водещите си вършат работата, стараят се, кой колкото може и бих казала, че общо взето добре се справят. Но ... не знам, кой е измислил шоуто, със сигурност обаче не е бил музикален продуцент. Бил е телевизионен продуцент.

Аз мисля и не се сещам за някой дори много талантлив, световноизвестен певец, който да се справя еднакво добре с поп, джаз, латино, чалга ... само дето някоя ария няма да ги накарат да изпеят. Всеки певец има характерен глас, характерно интониране, свой си темперамент и т.н. вкл. черти на характера, които го правят подходящ за точно определен вид и стил музика/пеене, хайде да не е един, нека да са няколко вида, но не и така, както е в шоуто.

Нужно ли е музикалният идол да е пенкилер, да може от всичко на едно добро ниво?! Но добро ниво, не значи супер ниво, следователно излъченият победител няма да е суперталант, ами по-скоро ще е на средно ниво в повечето стилове и едва ли ще се превърне след предаването в идол.

Не съм се интересувала, но тъй като в други държави това шоу върви по-отдавна, някой от вече обявените "идоли", утвърдил ли се е като талантлив певец или след първия спонсориран албум потъва в неизвестност?

Как намирате Невена, малко след като отшумя еуфорията от финала на предишния Мюзик айдъл?

Ако действително искат да открият млади таланти, по-удачно според мен е журито или въобще компетенти в тази сфера хора да подберат младежи с добри гласове, с харизма, после да "открият" техните силни страни и през всичките седмици и месеци на предаването с помощта на вокални педагози, ментори, хореографи и въобще цял екип помощници, да развиват и шлифоват всеки младеж точно в този стил музика, който е най-подходящ за него - така може и да се появи някой поп, джаз, метъл и т.н. идол, иначе - едва ли. Обаче на публиката ще й е скучно и предаването няма да се гледа.

А те нещата са си чисто комерсиални - на всички им е ясно, че не се търси и съответно няма да се намери никакъв идол. Основната идея е да става шоу за публиката, за да се привлекат максимален брой рекламодатели. На журито, на музикантите, въобще на оператори, стилисти и т.н. ще им платят хонорар. Само младежите остават употребени според мен, а като виждам как се вълнуват, надяват ... тъжно е.

Редактирано от Диана Илиева
Линк към коментар
Share on other sites

Аз смятам, че точно форматът е неудачен.

Иначе всички участници в предаването - като се започне от сценаристите, минем през младите таланти, журито и стигнем до водещите си вършат работата, стараят се, кой колкото може и бих казала, че общо взето добре се справят. Но ... не знам, кой е измислил шоуто, със сигурност обаче не е бил музикален продуцент. Бил е телевизионен продуцент.

Аз мисля и не се сещам за някой дори много талантлив, световноизвестен певец, който да се справя еднакво добре с поп, джаз, латино, чалга ... само дето някоя ария няма да ги накарат да изпеят. Всеки певец има характерен глас, характерно интониране, свой си темперамент и т.н. вкл. черти на характера, които го правят подходящ за точно определен вид и стил музика/пеене, хайде да не е един, нека да са няколко вида, но не и така, както е в шоуто.

Нужно ли е музикалният идол да е пенкилер, да може от всичко на едно добро ниво?! Но добро ниво, не значи супер ниво, следователно излъченият победител няма да е суперталант, ами по-скоро ще е на средно ниво в повечето стилове и едва ли ще се превърне след предаването в идол.

Не съм се интересувала, но тъй като в други държави това шоу върви по-отдавна, някой от вече обявените "идоли", утвърдил ли се е като талантлив певец или след първия спонсориран албум потъва в неизвестност?

Как намирате Невена, малко след като отшумя еуфорията от финала на предишния Мюзик айдъл?

Ако действително искат да открият млади таланти, по-удачно според мен е журито или въобще компетенти в тази сфера хора да подберат младежи с добри гласове, с харизма, после да "открият" техните силни страни и през всичките седмици и месеци на предаването с помощта на вокални педагози, ментори, хореографи и въобще цял екип помощници, да развиват и шлифоват всеки младеж точно в този стил музика, който е най-подходящ за него - така може и да се появи някой поп, джаз, метъл и т.н. идол, иначе - едва ли. Обаче на публиката ще й е скучно и предаването няма да се гледа.

А те нещата са си чисто комерсиални - на всички им е ясно, че не се търси и съответно няма да се намери никакъв идол. Основната идея е да става шоу за публиката, за да се привлекат максимален брой рекламодатели. На журито, на музикантите, въобще на оператори, стилисти и т.н. ще им платят хонорар. Само младежите остават употребени според мен, а като виждам как се вълнуват, надяват ... тъжно е.

Шакира и Кели Кларксън например тръгват точно от този формат.Не съм съгласна, че няма певец, който еднакво добре да владее поп, джаз, латино, поп-фолк и дори народно пеене.И дори става въпрос за наш, български изпълнител.Говоря за Десислава.Тя е абсолютно поливалентен изпълнител.Друг такъв изпълнител е Анелия-поп, рок, народна музика и поп-фолк. Освен това гласът няма как да бъде развит и шлифован в рамките на едно тв предаване-това е дълъг процес.Но за порочността при определяне на "най-добрия" си права.Няма как това да стане чрез sms-и.Не толкова защото гласуват и не дотам компетентни хора, а и защото има възможност от един телефон или карта да бъде гласувано повече от един път.Трябва да се вземе мнението на публиката - това е безспорен факт, защото именно за нея ще пее бъдещият музикален идол.Но мисля, че трябва да се промени начинът на определянето му.

Линк към коментар
Share on other sites

Здравейте!Радвам се за темата - определено мисля,че си заслужава внимание едно такова шоу!До някъде то демонстрира на всеки обикновен човек трънливия път на славата в шоу-бизнеса,кара го да се замисли,че зад грейналите в усмивка лица и лъскавите дрешки на певците,се крият не малко трудни ситуации,освен безгранична упоритост и ежедневни грижи за поддържане на формата(на гласа,на външността...).Определено сте прави в преценката,че може би не това е формата за състезание от такъв род.Прави сте,че нещо ви смущава в цялата тая "суета",но...такава е реалността,защото в случая наистина не става въпрос за музика толкова,колкото за индустрия - да,индустрията на музикалния бизнес,а тя е жестока.Погледнете само какво става с една Бритни Спиърс - от звезда на 15 години,се превърна в развалина в разцвета на живота си...Но да не се отклонявам от темата.

wenn1164021.0.0.0x0.276x276.jpeg

Създателят на Мюзик Айдол е британецът Саймън Кауъл,който през 2001 год. е поканен да участва в журито на британското реалити шоу "Поп Айдол".Той самият работи в едни от звукозаписните гиганти EMI Music Publishing,E&S Music,след което създава и независим звукозаписен лейбъл,наречен Fanfare Records.По подобие на британското шоу,Саймън Кауъл създава американското шоу Мюзик Айдол през 2002 год.Безспорно е мнението,че именно саркастичният му стил,като председател на журито,е главната причина за успеха на шоуто и бързото му популяризиране по цял свят.Лично аз съм гледала някои от изданията на американския Мюзик Айдол,с участието на Саймън Кауъл и трябва да ви кажа,че нашето жури просто гали участниците с пухена четчица в сравнение с язвителната хапливост на Саймън.Целта е,разбира се,зрелищност,но истината е,че шоу-бизнеса не е за нежни души.Освен нервите от напрежението при явяването на сцена пред публика,бъдещите звезди трябва да могат да преглъщат и упреци,дори и несправедливи,обиди,понякога съзнателно насочени само да ги наранят,а не да ги научат на нещо по-хубаво...И това шоу всъщност се превръща в един мини-макет на голямата индустрия,която ражда звездите,на които се възхищаваме...

Лично аз мисля,че идеята за пеене в различни стилове е добра,защото така всеки може да покаже силата си,а продуцентите да си изберат съответния подходящ за неговата работа човек.Освен това Идолът не е единственият,който има възможност да продължи развитието си.Това,което всички,достигнали до по-горните кръгове,получават,е известност сред музикантските среди,а от там пътищата им са по-отворени и шансовете да получават предложения за работа,значително по-големи.Такава е системата,друг е въпросът вече как точно тя работи у нас.Тук,в Норвегия,например,идолите,а и техните подгласници,издадоха вече по няколко албума и определено имат своето бъдеще в сферата на шоу-бизнеса,стига да продължават да искат точно това.

За журито - тазгодишното определено ми е слабост. :P Мисля,че участниците от тази година са големи късметлии да се докоснат до такъв ерудиран музикант и човек,какъвто е Вили Казасян.(Да не забравяме,че преди много години той беше създал подобно по формат шоу "Тромбата на Вили")Фънки,може би е не много мил винаги,но определено е откровен.А за Люси,ще ви разкажа някой друг път...За разлика от Есил Дюран,тя е доста непозната в БГ,но пък когато пътувам из Германия,често срещам лицето и по големите плакати в германските градове...

От участниците аз лично оценям най-високо Нора(има невероятна техника на пеене),Деница също.Но най-симпатична ми е Шанел - тя пък пее с много чувство и като се има предвид възратстта и,просто има страхотно излъчване...А защо често стават разминавания между мнението на журито и това на публиката - ами,защото често журито оценя и сложността на изпяното...Дори да не прозвучи перфектно,или пък да прозвучи различно от оригинала,защото певецът се опитва да пее като себе си - това,което журито определено винаги взима под внимание - се оценя определено по-високо.

Хубаво е,че го има това шоу,независимо от не чак дотам положителните емоции - най-малкото и защото е светла искра за младите хора в България,сякаш им дава поне малко мотивация и хъз да вървят напред.

Редактирано от Моника13
Линк към коментар
Share on other sites

Не съм против формата, имам само малко критика, че парите които се пръскат за това жури и въобще за цялото предаване са много, а хубаво би било поне с част от тях да се подпомагаха наистина талантите наример. Но това е друга тема.

А иначе това предаване вече няколко сезона подред ни показва, само едно:

"Боже, колко талантливи млади хора има в България! С какви прекрасни гласове!... :3d_010: Благодаря ти!"

А, щях да пропусна - Фънки е човек, който дори не знае как да бъде откровен и не ми се вписва в критериите да е там!

Редактирано от Аделаида
Линк към коментар
Share on other sites

А, щях да пропусна - Фънки е човек, който дори не знае как да бъде откровен и не ми се вписва в критериите да е там!

Нямаш идея колко добре разбирам "невписването"на Фънки в критериите ти,Аделаида!За съжаление неговият образ е най-типичният образ на продуцента,импресариото или съответния музикант-колега,от когото на определен етап повечето певци зависят. :sleeping:

Редактирано от Моника13
Линк към коментар
Share on other sites

Учасниците наийстина се справят доста добре,но нямат тази специфичност(особеност) в гласа която я имат големите звезди.

Линк към коментар
Share on other sites

Учасниците наийстина се справят доста добре,но нямат тази специфичност(особеност) в гласа която я имат големите звезди.

Предполагам, че става въпрос за шлифовката.Естествено, че я нямат и не би било нормално да я имат.Диамантът преди да заеме мястото си в бижуто, също няма шлифовка.Но това не го прави по-малко ценен.Да, те нямат опита на "големите звезди", но притежават неподправеност, хъс.Можем само да сме благодарни, че с такива таланти е дарена България!

Линк към коментар
Share on other sites

Здравейте!Както ви обещах,сега ще ви разкажа малко за Люси Дяковска – един от членовете на тазгодишния "Music idol".

Люси е от Плевен,родена е на 2.04.1976г. в семейството на оперния певец Любомир Дяковски и пианистката Росица Дяковска.Дядо и е Маестро Иван Вълев – дългогодишен художествен ръководител и диригент на Северняшкия ансамбъл.Още 6 годишна Люси се появява на сцената на Плевенската опера и оттогава до сега продължава да се занимава с танци и пеене.През 1994 год.,след завършване на средното си образование в Плевен,Люси заминава за Германия,за да учи в специален колеж за музика,танци и драма в Хамбург,като едновременно с това работи,като танцьорка в мюзикъла Buddy.

През 2000 г.се явява на кастинг в първото реалити шоу в Германия – Popstars,и сред 5000 кандидатки, е една от 30-те финалистки.

След селекцията заминава на обучение в Майорка ,а по-късно е избрана за член на първата женска поп група,създадена пак с кастинг в Германия – No Angels.

Немските “спайски” много бързо оглавяват немските музикални класации,а дебютният им албум “Elle’ments” се радва на големи продажби не само в Германия,но и в Австрия и Швейцария.Следват нови албуми,сингъли,които ги превръщат в една от най-успешните женски поп групи в континентална Европа.

В края на 2003 г.групата обявява,че излиза в творческа пауза и членовете и поемат по своя собствен път.Люси е твърдо решена да продължи на музикалната сцена и участва в хитовия мюзикъл “Котките”на Андрю Лойд Уебър.Също основава собствена звукозаписна компания Shmanky Records.Създава и авторска музика,от която през 2004 г.песента Where става сингъл от саундтрака на филма “Two brothers” на Jean Jack Annaund.Малко след това преработва композиция на дядо си Иван Вълев и я записва с Ку-Ку бенд,а по-късно Universal Musik я включват в най-големия си Коледен албум.

През 2005 год.Люси издава и своя дебютен солов албум – “The other side”,а в София е заснет и видеоклип към пилотния сингъл.

Люси активно участва в ТВ проекти,а в един от тях печели състезание за скокове във вода. По време на награждаването объркват диска с българския химн,при което тя реагира спонтанно и го изпява на живо и така подлудява 7-те милиона ТВ зрители пред екраните.

През 2006г. е част от журито в предаването на VIVA TV Shibuya;става финалистка в немското реалити шоу Stars on Ice, водено от легендарната европейска,световна и олимпийска шампионка по фигурно пързаляне Катарина Вит.

През януари 2007 г.по инициатива на Люси,групата се събира поф името No Angels Reunion и издава албума 'Destiny”,а също участва и в германския конкурс за песен на Евровизия.

По материал от сп.»Жената днес»- март-април 2008.

От това,което изложих,става видно,че Люси неслучайно е избрана за член на журито в "Music idol"-2008.Като една от малкото български звезди,които се радват на страхотен успех извън България,ползвайки се от натрупания професионален опит и безспорния и талант,тя явно има безпогрешен нюх от кой 'материал' може да се 'произведе' звезда и как точно да стане това.

Редактирано от Моника13
Линк към коментар
Share on other sites

Чета някои постове и ми е малко странно - защо има критики; това е най-малкото обезсърчително.

След като една Марая Кери каза за Валентина Хасан - след като има смелостта да се яви на такъв форум - нека пее, кой е тоя, който ще подложи на съмнение смелостта.

Аз имам и музикално образование, но не бих си позволила да съдя никого, защото всеки има право да се изяви и да бъде себе си.

Изключително се радвам, че има толкова талантливи хора в България, независимо от това - как ще се менажират и продуцират после; музикалният бизнес е бизнес и там наистина оцеляват най-добрите.

Радвам се на Music Idol и го гледам с интерес.

Линк към коментар
Share on other sites

  • 10 months later...

Здравейте! Бих искала да споделя нещо, което ме впечатли много силно в снощното представяне на

Мusic Idol. Датата на излъчване е 12 март 2009г.

Ще разкажа накратко ситуацията, която се разигра на сцената на българския Идол за онези, които са я пропуснали, защото на фона на потресаващите ежедневни новини, които не минават без някое ново престъпление, мисля, че ние трябва да и отделим повече внимание.

Пред комисията се изправя Павел (не помня вторите имена на "героите"). Песента, която трябва да изпее не му се отдава особено, а и никак не е лесно да се научи една непозната песен само за един ден. Но, тъй като представянето му в предишните кръгове е било много добро, Фънки решава да му даде още един шанс и му поставя следната задача - или да порепетира още малко въпросното парче и след няколко човека, да се върне и отново да се пробва да го изпее, или да намери някой от останалите участници, който да му акомпанира и да изпее песен по желание. Лично аз изтръпнах, защото си представих картинката - да се опиташ да научиш за няколко минути повече една песен е почти невъзможно, ако не си я научил предишния ден; да намериш някой от останалите участници, които са ти и конкуренция, да ти акомпанира :hmmmmm: - кой ще е този човек, който ще загърби собственото си вълнение и притеснение, а най-вече собственото си его и ще намери сили да те подкрепи, без ни най-малко притеснение,че в някой от следващите кръгове ти можеш да заемеш неговото място!? Но,такъв човек се намери и това беше Димитър! :feel happy:

За броени минути буквално двамата се сработиха и направиха песента на Джордж Майкъл "Безгрижен шепот". Павел пя страхотно, но още по-страхотен бе акомпаниментът на Димитър на пиано. Нямам представа дали двете момчета се познаваха от преди, но дори и да е така, жестът на Димитър не избледнява. Павел беше допуснат до следващия кръг. В поредицата на жестове и журито направи своя - още при влизането на Димитър, Дони го поздрави за джентълменската постъпка и му съобщи,че независимо от това как ще се представи на този кръг, той ще продължи участието си в Мusic Idol. Но най-вълнуващо беше,че освен като човек, Димитър се отличи и като изпълнител, акомпанирайки си и пеейки една хубава песен на Фреди Меркюри (ако не се лъжа). В краткото му представяне преди явяването му на сцената, той сподели някои от най-важните неща за себе си и едно от тях беше, че музикантът трябва да бъде преди всичко човек! От екрана ни гледаше едно хубаво младо момче, едновременно скромно и самоуверено, спокойно и уравновесено, сигурно в силата на таланта си и без да го натрапва, ни пленява с осанката си.

Замислих се за младите хора в България. До късно се вълнувах от постъпката на Димитър, възхищавах му се! Журито също ме развълнува с това,че не подмина неговия жест, а го отбеляза - хубав пример за всички участници, пък и за всички нас! И в такива моменти се чувствам особено щастлива и имам нужда да го споделя с вас... :3d_059::3d_044:

Линк към коментар
Share on other sites

"Мислите ли ,че младите таланти на България имат нужда от подобно музикално шоу ?"

Не,постоянно да оценяваш някои е пълна глупост.Така не се става супер известен.

Четох в "Robin Sharma-200 principa na uspeha" че за да станеш лидер трябва да създадеш мистична обстановка около себе си и ти сам или заедно с отбран екип да градите кариера.

Това да казваш че някои пее фалшиво е грозно.Нима Дони така са го оценявали някога така?

За да станеш истинска музикална звезда трябва да не участваш в Мusic Idol. :3d_139:

Линк към коментар
Share on other sites

Много харесвам предаването,защото съм почитател на музиката, танците .Аз не мога да пея, но се възхищавам на талантливите хора.Мисля,че такъв род предавания стимулират хората да се развиват.

А много харесвам Дони, харесва ми как се отнася към участниците, не е прекалено брутален в изказванията си.

Линк към коментар
Share on other sites

Аз също харесвам идеята на шоуто и с интерес го следя. Определено си мисля, че е много полезно за откриване на звезди, които по една или друга причина до този момент не са попаднали в подходящата среда. От друга страна самите участници също разбират с какво трябва да се разделят и какви качества да придобият, ако наистина искат да следват този път. Харесва ми и че в едно такова шоу не може да се каже на черното бяло и обратно. Условията са еднакви за всички, няма човек на този и онзи, няма задкулисни игри, просто или го можеш, или не. Задачите не са никак леки понякога, особено сухото пеене без акомпанимент, но точно затова се възхищавам още повече на онези, които успяват да впечатлят и журито, и публиката. Вярно е,че понякога журито е прекалено грубо. Но лично аз го приемам по-скоро като провокация. Пък и има много хора, които всъщност не знаят защо се явяват или които нямат обективна представа за това какво могат и какво не. Представете си колко хиляди човека се явяват, а от тях трябва да се отсеят само няколко, докато се стигне до концертите!? Не оправдавам бруталността и гаврата, разбира се. Мисля, че винаги би могъл да се намери и по-добър начин да се кажат нещата, но никой не е перфектен, а и с подобна атмосфера трябва да свикнат всички, които са се запътили към тези "върхове". Фънки, дори и да изглежда много взискателен и груб на моменти, е винаги обективен и с невероятен нюх и към музикалността на кандидатите, и към тяхното харизматично присъствие, така че за мен той е най-верният критерий, съпоставен с останалите членове на журито. Не е достатъчно за една звезда да е изключително музикален човек. Тя трябва да привлича вниманието, да грабва хората, а това не се среща на всяка крачка.

Линк към коментар
Share on other sites

Хората трябва да обичат и харесват истински една звезда.Не е честно и почтенно да оценяват някои певец.Ако ти имаш любим певец,актьор,писател или приятел,това да го оценява друг е глупост.

Стига сме оценявали хората,нека се веселим,нека обичаме,нека се радваме на тези които харесваме.

Хората и тяхните емоции не са за оценяване,още малко ще започваме да оценяваме и божественото в нас.

Стига.Всяко нещо си има граница.BTV и Нова телевизия одавна са надхвърлили тази граница на морал и на почтенност.По добре се забавляваите всяка неделя с шоуто по Националната телевизия "В неделя с"

Линк към коментар
Share on other sites

  • 8 months later...

Това може да е малко странично, но все пак е предаване. Този клип показва, че Бог помага, но в кошара не вкарва :

Music Idol 3 - Връзката С Бог Не Помогна На Гена Да Успее!

http://www.vbox7.com/play:8452e935

Линк към коментар
Share on other sites

Малко спам:

Хриско, в това клипче има 2 погрешни неща - заглавието и гледната точка.

Момичето Е оценяващата комисия.

А Божественото, възхитително-неподправеното е, че тя започва да го разбира едва извън сградата!

Линк към коментар
Share on other sites

И на мен заглавието не ми се понрави много, ма никак ... Но такова заглавие е избрала потребителката, която е качила клипа. Тоест мисълта, че може да пее е от нея, а осъзнаването извън сградата е от Бога. :)

Линк към коментар
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави...