Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Цялата Активност

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Орлин Баев

    Относно окр

    Ритуалите за малко създават илюзорно успокоение, но в дългосрочен план правят обсесиите по-силни, както и те самите се разклоняват, имат тенденцията да стават по-чести и продължителни. Тоест, захранват състоянието.
  3. Today
  4. Поради големия интерес закупихме нова прожекция на филма „MAGIC PILLS“ за 19 април (петък) от 18:30 ч. Филмът е безплатно преведен от професионалната преводачка Боряна Дешева. Билети може да ги закупите от офиса на ХО срещу 8 лв., да направите заявка на телефона на ХО или на фейсбук на страницата на MagicPills или на място.Прожекцията ще бъде в театралната зала на Сдружение „Тишина“ и НСРИ „Чудеса“ в кв. Стрелбище, ул. „Йордан Йовков“ 13 (бивш клуб на СДС). Тя се намира срещу пазара „Иван Вазов“, от бул. „Петко Ю. Тодоров“ се тръгва по ул. „Мидия“. Театралната зала е на втората пресечка вляво (ул. „Йордан Йовков“) – едноетажна постройка между блоковете, с малка градинка пред нея и кафене в единия край, Линк към събитието във Фейсбук – https://www.facebook.com/magicpillsbulgaria/?modal=admin_todo_tour
  5. Yesterday
  6. В памет на баща ми!!! Най-тежката му емоционална песен. И за тези, които не са запознати със събитията в Беломорието, защото на някои от нас родът ни е от Драма и Кавала. Светла му памет!!! За един живот, живян с достойнство!!!
  7. Last week
  8. Г-н Баев, успях да се свържа с жената, благодаря ви искрено,пожелайте ми късмет, скоро ще започна да я посещавам.Надявам се,че ще ми помогне...
  9. Звънях многократно, но не ми вдига...утре ще опитам отново
  10. Благодаря !Обичам да слушам сесиите на Орлин Баев и с тяхна помощ се успокоявам донякъде.Знам, че трябва да намаля разните ритуали, които като ги правя уж намаляват натрапливостите и ме предпазват от нежелани действия.Чета, че хората се освобождават от окр ,и се чудя аз ли съм слабохарактерна или окр е наистина нещо трудно победимо!
  11. Ines Raycheva

    Помощ

    @Ивет, ако трябва да бъдем откровени, ти получи много съвети. Но не личи да ги отчиташ, да опитваш поне да ги приложиш и после да споделиш тук обратна връзка, за да има движение, действане, а не единствено писане. Даването на още съвети и насоки би било преливане от пусто в празно - следва да опитваш практически кое работи за теб и кое не, да си в преживяване, оттам и ще опознаваш себе си и случващото се в теб. Съветвам те да препрочетеш написаното към теб в темата.
  12. АлександърТ.А.

    Lilito

    Никита , На тази страница , това е десетото ти мнение . Преглеждам отговорите и виждам че избирателно разбираш казаното .Просто прескачаш обясненията на специалистите и само повтаряш преживяванията си . Независимо че ти казват нещо друго и то конкретно , само да е вмъкната думичката ,,болест" , си казваш -----да явно съм болна . Голямо момиче си и смятам че няма да се обидиш като директно ти кажа : Вярваш в глупости . Трябва ти терапевт , да те научи как да мислиш . На кои неща да вярваш и кои да пренебрегваш .
  13. Изпълни Изпълнѝ „Отче наш“ „В начало бе Словото“
  14. http://www.otizvora.com/2019/04/10718 – Край на документа и превода – А сега да поразсъждаваме върху „Становището“ Ще коментирам изложението ред по ред. Тъй нареченото Становище5 (на кого е то, кой го е подписал?!) започва с препечатка на нещо, което може да се прочете от години насам във всеки един памфлет, пропагандиращ ваксините. Силно впечатление правят твърденията, че ваксините против едра шарка и тези против детски паралич са поставени в изцяло положителен контекст. От това можем да съдим, че в Гьотеанума си нямат и най-бегла представа какво се случва по света. Ваксината против полиомиелит например се свързва с трагедията на 491,000 (близо половин милион!) парализирани деца. И това само за последните 17 години. При това само в Индия! Още по-интересна е ситуацията около ваксината против едра шарка. Понеже се предполага, че т. нар. Антропософска медицина би трябвало да има нещо общо с Антропософията на д-р Рудолф Щайнер, нека видим какво казва самият д-р Щайнер по този въпрос: „Нека си представим, че огромен брой хора, поради своята липса на милосърдие, са били подходяща среда за определени болестотворни бацили, така че те стават част от една епидемия. Нека след това си представим, че сме в позиция да ги предпазим от тази епидемия. В един такъв случай бихме предпазили физическото тяло от последствията на коравосърдечността, но не бихме премахнали вътрешната склонност към коравосърдечност. Нещата стоят така, че при премахване на външното изражение на коравосърдечността ние би трябвало да поемем дълга и за повлияване на душата по такъв начин, че да се премахне от нея тенденцията към липса на милосърдие. Органичното изражение на коравосърдечността се убива в най-пълния смисъл, във външния телесен смисъл, чрез ваксинацията срещу едра шарка. С това например се извършва следното и то е проучено от Духовната наука. През един период на цивилизацията, когато е преобладавала обща тенденция за развитието на по-висока степен на егоизъм и коравосърдечност, се появява едрата шарка. Това е факт. В Антропософията ние сме задължени да изразяваме истината.“6 С други думи, ваксините против едра шарка лишават човека от условието да реши вътрешния недостатък, заради който изобщо се е появила едрата шарка. И още едно изказване на д-р Щайнер относно истинската „ваксина“ против това заболяване, която няма нищо общо с фармацевтичните ваксини на ариманичната медицинска индустрия. Реалната ваксина е имунизацията с неподправени антропософски знания:7 „Нека вземем един конкретен случай. Ще посоча една идеалистична — истинска терапия на едрата шарка. Истинската едра шарка предизвиква много силна инспирация, а също и интуиция. И познанието, което придобивате тук, когато сте истински лечители в тази област, работи много по-силно върху вас — стига да е истинско познание, — отколкото ваксинацията; в известен смисъл то [истинското познание] действа много по-мощно, а при изучаване на лечението на едра шарка, като лекари, вие предварително ще предизвикате един вид предварително лечение, профилактика. Ето защо ще можете, когато разбирате връзката, да ходите сред пациенти с едра шарка без страх и изпълнени с любов.“8 Ето какво пише и д-р Вернер Шмьотцер, който отлично е бил запознат със становището на Антропософията относно ваксините и в частност тази „против“ едрата шарка: „Още когато ваксината срещу едрата шарка беше сравнително нова Рудолф Щайнер беше питан от лекари за нейното действие върху детето и личността. Неговият отговор не остави съмнение, че тази ваксина представлява силна намеса в свободното развитие на човека. Тя възпрепятствала по-нататъшното духовно развитие на човека, което може да се разбира и в посока на това, че тя привързва човека към материята и материалното. От гледна точка на физическото тяло това, от своя страна, означава една прекомерна тенденция към склерозиране, към втвърдяване. Заради непознаване на тези факти, днешната медицина се е поставила в служба на духовно отношение, което пренебрегва свободното развитие на човека. Под „превенция“ и „профилактика“ на болестите днес на първо място се разбира ваксинирането. Тук са налице същите отношения като при алопатично лекарство: възможно най-бързият спад на симптомите не казва нищо за лечението. Един „успех“ — под това тук се има предвид спад на болестта, та дори и нейното изкореняване е възможно да е само предотвратяване на един симптом и още не показва, че с това са преодолени и причините за неговото възникване. Тук-там се стига до рецидиви, или което е още по трудно за разпознаване — до потискане. То представлява по-голям проблем. Би могло преувеличено да се каже: Относително безвредни детски болести, които би трябвало да служат за развитието на човека, биват въпреки това предотвратявани [чрез ваксините], което обаче подготвя почвата за най-тежки заболявания като карциномите.“9 Обобщено, още в увода на „Становището“ откриваме остър конфликт между нейното съдържание и истинския Антропософски мироглед — такъв, какъвто e в лекциите на самия д-р Рудолф Щайнер и при лекари, които са подготвени антропософски и отговорни към Духовната наука! Нещо повече — отново още с първите думи авторите на този документ от Дорнах реално размиват Антропософската медицина, като я правят просто едно от теченията на материалистичната медицина, която бихме могли да определим още като бездуховна, ариманична.10 Кой им дава това право? И кой подкрепя това „тяхно право“? Кой разглежда тези изменници на Духовната наука като… лидери? Откъде идва тази „твърда подкрепа“? Силно притеснително — дори, бих казал: разтъсващо — би трябва да подействат думите от втория параграф, където Медицинската секция на Гьотеанума се обявява абсолютно категорично за ваксините и в тяхната твърда подкрепа. Така, както е формулирано, не се прави разлика между една или друга ваксина, а само пълен профан би ги генерализирал в една обща представа.11 Всички ваксини са поставени под общия знаменател на нещо добро… А това, че същият този Гьотеанум също толкова категорично не подкрепя движения против ваксините и контрастно се разграничава от тях, просто означава, че днешното ръководство на Антропософското Общество няма допирни точки с мирогледа, изграден от д-р Рудолф Щайнер. Даже не без основание можем да отбележим, че работи против Щайнер и неговото наследство. Ето какво ни учи основателят на Антропософията и Гьотеанума: „По лицето на Земята се разиграват сложни процеси и събития и Духовете на Светлината участват в тях по един правилен начин, обаче Духовете на Мрака се стремят да внесат в тези процеси и събития пълна обърканост, пълно безредие. Аз вече посочих един пример за такова безредие, и той е наистина парадоксален. Занапред човешките тела ще се развиват така, че те ще стават все по-отворени за влиянията на Духовния свят, но на свой ред материалистичният светоглед, който ще се разпространява все повече и повече, следвайки указанията, идващи от Духовете на Мрака, ще работи срещу тях, и то с материални средства. Ето защо Духовете на Мрака ще инспирират своите, бих казал, хазяи — хората, в които те пребивават — да изнамерят такива лекарствени средства, с които да имунизират децата. Така че още в ранна възраст поривът към спиритуалност, към духовност, да бъде окончателно прекъснат. Както днес телата биват имунизирани срещу една или друга болест, в бъдеще децата ще бъдат имунизирани с определена субстанция — тя ще бъде произведена на всяка цена, така че чрез тази имунизация хората ще бъдат предпазени от склонността да пораждат в самите себе си всевъзможните глупости, свързани с духовния живот. Естествено тук „глупости“ е казано от гледната точка на крайните материалисти. […] Основната тенденция е ясна. Да се открият такива лекарствени средства, които след съответните имунизации ще блокират естествената склонност към духовни идеи, така че през целия си живот хората ще вярват единствено в сетивната материя. И както медицината е въвела масовата ваксинация срещу болести като туберкулозата, така в бъдеще ще се правят масови имунизации против влечението към духовния свят! Този е само един от парадоксите, които ще зачестят още в близкото бъдеще, за да се внесе обърканост във всичко онова, което Духовете на Светлината свалиха долу на Земята след тяхната победа в Духовния свят. Естествено, за целта трябва да бъде внесена преди всичко обърканост във възгледите, в светогледите на хората; преди всичко трябва да бъдат деформирани техните понятия, техните представи. Тук сме изправени пред една голяма, сериозна опасност и трябва да запазим пълно самообладание, пълна яснота на съзнанието. Точно в тази област от живота се подготвят бъдещите събития.“12 Точно в тази област се подготвят бъдещите събития. Само че в Гьотеанума не само не са в час със събитията в тази област, ами внасят допълнителна обърканост във възгледите, направо в сърцето на антропософските среди. По този начин се причисляват към „хазяите на тъмни духове“, за които говори д-р Щайнер в цитираната лекция. И не говори за това само на едно място — ето и друго с почти същото звучене, но с абсолютно същата фактология: „Хора от определени кръгове в материалистично време се стремят да парализират, да направят невъзможно цялостното духовно развитие на човечеството, да повлияят на хората да отрекат само заради своя темперамент, чрез своя характер всичко духовно – да го смятат за глупост. Такова течение – днес то вече се забелязва при отделни хора – все повече и повече ще се задълбочава. Ще се появи копнеж да се твърди, че духовното е глупост, лудост! Това ще се опитват да постигнат, като създадат ваксинации, както се правят имунизации срещу болести, само че ще се узнаят някои ваксинационни средства, които така повлияват човешкото тяло, че то няма да позволява да се разгръщат духовните наклонности на душата. Хората ще бъдат имунизирани срещу заложбите за духовни идеи. Това ще се опитат поне да направят, ще се правят опити с ваксинационни вещества, така че още в детството си хората да изгубят стремежа към духовен живот.“13 Обобщено, със своята категорична позиция в полза на всякакви ваксини Медицинската секция на Гьотеанума пропагандира в полза на хора и средства, срещу които д-р Щайнер се е изказвал не благосклонно, а като предупреждение. Тези хора, както се оказва, понастоящем обитават и дори ръководят секции в Гьотеанума. И водят останалите хора към нозете на Ариман, като първи д Становище или Директива? Памфлетът на Гьотеанума и IVAA не може да се приема за становище. Защото становището, било то лично или групово, изисква да бъде, от една страна — защитено, а от друга — подписано. В този документ няма нито един подпис на представител на Медицинската секция в Дорнах, нито виждаме такъв на официално лице или член на IVAA. За сметка на това „се очаква“ (от кого?! от някакво невидимо и безименно божество?!) антропософските лекари да се съобразяват със „Становището“. Даже им се казва как да постъпват в страните, където ваксинациите изискват съгласието на пациента — а именно: да ги убеждават, да преследват договорености, досущ амбулантни търговци на фармацевтична стока. Всичко това е напълно издържано в духа на Директивите от ЕС. А това не е дух на Антропософията. Духът на Директивите от ЕС също е противоборстващият дух на Ариман. Последният параграф тревожно разкрива умствена нестабилност на автора/ите Независимо кой е писал този документ, с който нечия частна представа за Антропософската медицина напълно абдикира от Антропософския мироглед, човекът явно страда от шизофрения или циклично утежняващи се когнитивни недостатъци. Защото както два абзаца по-рано категорично целуваше нозете на Ариман и ваксините му, изведнъж категоричността му избледнява. И се заменя от чувства на плурализъм и „дискусионност“ в този „поляризиран свят“. Ако прочетете кратките описания на Медицинската секция и IVAA, ще разберете на какво (може би) се дължи това раздвоение. От една страна, на някой му се иска да е „различен“ с това, че е антропософски лекар, а не обикновен лекар. От друга страна обаче, като че ли още повече му се иска да бъде „признат“ от ариманическата медицина. За да може например да продава антропософски лекарства и терапии в здравната система — което е недвусмислено написано в постскриптума на „Становището“. Дори ако за целта трябва да обърне гръб и да се разграничи „категорично“ от истинския Антропософски мироглед, какъвто е очертан от д-р Рудолф Щайнер. Няколко думи и за Елиза Балдини Това е госпожата, посочена като кореспондент, в случай че решим да потърсим повече информация. Ами направих си труда да проуча тази широко усмихната дама, заемаща позицията на „генерален секретар“ в IVAA. В нейната биография четем, че е назначена, за да преговаря със здравните власти на Европейския съюз — отново с цел „признаването“ на Антропософската медицина. Оставям читателите сами да си отговорят на тези въпроси: Какво трябва да направи Антропософската медицина, за да бъде призната от Ариман и неговата медицина? Нима не трябва преди всичко да престане да бъде Антропософска, а етикетът „Антропософска“ да бъде просто за ариманична измама, целяща насаждането на ариманични криви представи? Нима на Антропософската медицина няма да ѝ се наложи да пише оди за ваксините, въпреки че противоречат на Антропософския мироглед? Нима вече не го прави с такива „Становища“? Но това, което ме впечатли най-силно в биографията на Балдини, е членството ѝ в European Network Action for Global Health. В тази мрежа попадат петнадесет НПО, сред които една глобална католическа организация и Европейският парламентарен форум (ЕПФ) за популацията и устойчивото развитие. Католиците са ясни, но може би си струва да се спомене, че в ЕПФ са особено загрижени за правата на джендърите и водят политика в полза на абортите. Колко „антропософско“! За жалост, това съвсем не е всичко: В параграфа за Спонсорството на енциклопедичната страница за AGH четем: The network was initiated through a grant from the Bill & Melinda Gates Foundation as part of their support for global health advocacy. „Мрежата [Action for Global Health] е създадена с грант на Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс като част от тяхната подкрепа за напредъка на световното здраве.“ Всички ентусиасти или движения, търсещи подкрепа или „признаване“ от тези НПО или от ЕПФ са задължени да съблюдават изпълнението на тъй наречените MDG (Millenium Development Goals) — глобалистски проекти на окултно-политическите злонамерени ложи от Запада, подготвящи въплъщението и мисията на Ариман. Повече за разните MDG-та може да се прочете на официалния сайт на Световната здравна организация.14 Редовните читатели на „От Извора“ чудесно са запознати със сатанинските проекти15 на Бил и Мелинда Гейтс,16 в които ваксините и генно-модифицираните продукти имат ключова роля.17 Така че очакваме скоро Гьотеанума да се обяви и в категорична защита на ГМО, като се разграничи от истинските последователи на идеите за биодинамично земеделие. Последното може да ви звучи просто саркастично, но нима звучи и нереалистично на фона на това, което се обсъжда досега? Обобщено, Гьотеанумът в Швейцария НЕ е инфилтриран само от йезуити. След това „Становище“ и последвалите проучвания и разкрития около единствената особа, която условно се е подписала под документа, можем да сме напълно сигурни, че управленските среди на Антропософското Общество са превзети и от (не)осъзнати слуги на западните окултно-политически ложи, работещи против естествената еволюция на човечеството. Те са същите, които готвят световното царство на въплътения Ариман и отрано се мъчат да му осигурят триумф над възможно най-много души. Ще завърша с тъжното обстоятелство, че д-р Щайнер е предвидил и такъв развой. А именно — предателства отвътре. И казва в тази връзка: „Би могло да стане така, че един ден Антропософията да трябва да се раздели от Антропософското общество. Не би трябвало да става така, но възможността за това ще съществува. Когато вече не съм тук, ще дойде едно интелектуализиране на антропософското общество. Това представлява една опасност. Защото това означава стагниране на цялото [антропософско] движение.“18 Извънредно съм заинтригуван дали ще има реакция на този скандал — дано има скандал, иначе ще трябва да приемем, че членовете на Дорнах са дълбоко заспали, чак до степен на трагична безнадеждност — от страна на д-р Трайчо Франгов. Както в качеството му на лекар, така и от позицията му в Антропософското Общество на България. Очаквам неговата официална и/или лична позиция спрямо „Становището“. Притаявам дъх, но няма да спра да дишам, докато го чакам. Защото нещо ми подсказва, че чакането може да бъде вечно. Свободата и безпрепятственото дишане не по Директива на самозвани „лидери“ са ми неизмеримо по-важни от ваксините на Гьотеанума. Иван Стаменов 12.4.2019 г. Бележки: Нямам представа дали има първообраз на немски език, но това не е важно. [^] Може да се преведе и като най-важни — бел. пр. [^] Тоест едрата шарка — бел. пр. [^] Тоест детския паралич — бел. пр. [^] Може да се преведе още като Изявление или Позиция на, но това не променя същественото във възраженията ми. [^] Из Събрани съченения 120, лекция 8. Преводът от английски е мой — бел. И.С. [^] Една такава имунизация с духовно-научно знание води до етеризация на кръвта. Духовно-научният мироглед действа изгарящо на ариманичните духове, които от 1878 г. също работят предимно чрез кръвта. [^] Из Курса за млади антропософски лекарри, лекция 7, изнесена в Дорнах на 8 януари 1924 г. Преводът от английски език е мой — бел. И.С. [^] Пълния материал на д-р Шмьотцер можете да прочете тук в превод от немски език на Петър Матеев. [^] Пълната интелектуализация и ариманизация личи от собствените им думи, според които под внимание са били взети само, цитирам: текущите светски проучвания, тенденциите на регионалните инфекциозни заболявания и социо-икономическите рискови фактори. Очевидно мирогледът на д-р Щайнер не е бил взет под каквото и да било внимание. Което повдига въпроса: Дали една такава медицина има основания и право да се нарича Антропософска? [^] Което, впрочем, е събирателен стереотип и нежелателно влияние от Луцифер. [^] Из лекция 13 от цикъла за Духовете на мрака. Изнесена на 17 октомври 1917 г. [^] Из лекция на Рудолф Щайнер, изнесена на 6 ноември 1917 г. в Цюрих. [^] Това, което няма да прочетете на сайта на СЗО, е как ваксини на тази организация превръщат майките в оръжие срещу собствените им деца. СЗО е един от най-фанатичните и безусловни пропагандатори на ваксините. [^] Твърденията на Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс, че скоро полиемиелитът ще бъде изкоренен от техните ваксини, не отговарят на истината. Точно обратното — техните ваксини създават още по-сериозни здравни проблеми по целия свят. [^] Фондацията на Бил и Мелинда Гейтс, Световната здравна организация (СЗО) и Проектът за ваксината против менингит (MVP), които разпространяват ваксината MenAfriVac, открито излъгаха за нейната безопасност. [^] Досущ като „Монсанто“, Бил Гейтс упорито опитва да унищожи природното земеделие по света, главно по линия на AGRA (Съюз за Зелената революция в Африка). Бил Гейтс, Монсанто-Байер и военнопрестъпниците от Блекуотър са трите лица на едно и също чудовище. [^] Рудолф Щайнер, цитиран от Аделхайд Петерсен: Рудолф Щайнер за лекционната дейност и работата по разклоненията. В: Ерика Белтле/Курт Фиерл (Хг.): Спомени за Рудолф Щайнер, Изд. Свободен Духовен Живот. Щутгарт 2001, стр. 237. Превод от немски: Петър Матеев. [^] Споделете публикацията
  15. Понякога в живота е така. Бориш се да поддържаш и раздухваш огъня, бидейки един от последните мохикани, а за награда: кофа студена вода.

  16. Никита никита

    Lilito

    Когато бях ходила на психиатър, който ми каза че ОКР се лекува Единствено с Медикаменти, каза че може да е от него миризмата, и да не бързам да ходя на невролог.Обърках се вече.
  17. д-р Тодор Първанов

    Lilito

    Миризмата, тя е характерна за епилепсията.
  18. Никита никита

    Lilito

    Доктор Първанов възможно ли е да нямам епилепсия а това да са ПА.От вчера насам поне 10 пъти изживях ужаса на уж прилошаването.Усещам миризма, сърцебиене и тялото ми гори,бързам да отида при някой, усещам нереалност, както и че някой все едно ми е стъпвал на стомаха.Последното ЕЕГ беше добре, но предните не чак толкова.Възможно ли е да улавя и ПА това ЕЕГ.Този път ме държа повече,а не както обикновено секунди.Моля ви за последен път като професионалист, да ми дадете ваше мнение.Терапията е ясна започвам скоро, но тези неща, с хапчета ли ще се махнат или с самата терапия.
  19. Хихи, Донке, да не би от този разговор да се е пръкнал Monavendor? Отвъд шегата. Да, много лесно е да се лепне етикета ,,псевдонаука" на нови разработки. И това е нормално, защото в днешно време се прекалява със заигравките или т.н. псевдонучни теории, поради липсата на проверими доказателства в тяхна полза. Това в малко по-подробен стил представлява повторение на опити, в контролирана среда, и получаване на едни и същи резултати. Тези резултати говорят за себе си, а не интерпретиращия ги учен, както например е в Хюман дизайна. Когато дадена теория няма практическо приложение тя е просто хипотеза. А останалото са близки до религиозните доктрини, налагани от автора на хипотезата внушения, в опита за придаване на стойност на хипотезата му. За разлика на съвременните, предимно псевдоучени, Козирев е наблюдавал реални феномени и е опитвал да създаде теория на база резултатите. В науката често е като при производството на Коняк - майсторът, сложил субстрата за производството на продукта обикновено е дядо или прадядо на майсторът, който ще затвори в бутилка Коняка. Така и синхронично с изследванията на Козирев за природата на Времето (все пак Успенски с неговото Четвърто измерение доста е повлиял руската езотерична парадигма, а тя е основата на научните открития) в днешно време вече се разработва Реципрочната система. Характерното при нея е това, което загатва и Козирев в изследванията си, че характерната триизмерна природа на пространството е присъща и на времето. Предположение, от което произтичат съвсем нови трактовки. А това ,,изправя косите" на множество ,,учени", градили кариера върху повторението на нещо заучено. Съответно отпорът в научните среди е голям. Защото, според предположенията на тази теория излиза, че въглеродният анализ за датиране е погрешен като резултати. Дори излиза, че вероятно предците ни са били свидетели на ,,разширяването" на Слънцето и обяснява ,,сегашната" му повишена активност с прехода към ,,предходния" според общоприетата теория за развитието на звездите етап на обикновена звезда с повишаваща се енергия, следствие на комулираното неутрино. За разлика от Хюман дизайна!!!!!, където всичко е поставено на неква религиозно-нравствена основа, като се взима едномерната природа на времето. А ,,огледалата на Козирев" са разработки на основа неговите теории за единния поток на времепространството. Нищо повече. Мулдашев ,,вижда" такива мегаструктури в Кайлас с предположението, че такива масивни образувания няма как да не изместват в-простр. поток в циркулираща (торсионна) форма. И това е! За повече инфо би следвало да се интересуваме от изнесена информация от Мурманския държавен технически университет, но към момента, аз поне не съм чел.
  20. Здравей! Идеята не е да направиш това, от което се страхуваш - защото така или иначе няма да го направиш. Ако натрапливата мисъл е, че искаш да убиеш някого, например, не се очаква от теб да "действаш", а да стигнеш до момента, в който съзнаваш, че действие няма да последва - защото това е просто игра на твоят ум и нищо повече. Разбирам, че се страхуваш. Често в терапията си напомняме, че смелостта не е липса на страх, а е самото действане, стъпването в "тъмното", поглеждането на този страх. За да го приемеш за свой приятел, да му се посмееш дори. В момента си го взела много насериозно и това го храни, помага му да расте и да изглежда като чудовище в очите ти. Дали е такова или пък е малко, симпатично страхче, зависи от теб и уменията, които ще изградиш за "смилането" му - качествено и мъдро. Страхът е голям учител! Натрапливостите не са "гадорийки", които да се чудим как да разкараме, а пипала на тревожността ни, която пък има своите послания - те са различни при всеки - житейски баири, които имаме да преминаваме! Довери се на терапевта си. Ученето на доверие и смиреното приемане - както на всичко онова, което не зависи от нас, така и на подкрепата и помощта от другите, са част от справянето, от научаването и мъдреенето. _____________________ Можеш да чуеш тази водена медитация, която направих точно с идеята за сприятеляване със страха - това е процес, не става от раз. Опитай да се отпуснеш на спокойно за теб място. Успех!
  21. А това на Тагор е невероятно "Мелодията иска да се окове в ритъм, докато ритъмът си влива обратно в мелодия. Идеята търси тялото си във формата, формата - своята свобода в идеята. Безкрайното търси докосването на крайното, крайното - освобождението си в безкрайното. Каква драма между съзиданието и разрушението- това безкрайно мятане напред-назад между идеята и формата? Робията е стремеж към свободата, а свободата търси покой в робията" Рабиндранат Тагор
  22. Тъй като и аз нездравословно се обичам, значи беше неминуемо да не се сблъскам с Тагор и ето какво "родих" Котвата, която пуснали сме на брегаподържа кораба стабилен.С камъните на желание за свободатоварим трюма му обилно.Каменно сърце. Оплетени въжетаза стабилизирането на товараОтговорността в ума - политаща комета,Понесла смисъла от миналото.Изви се буря. Корабът разклати се.Котвата се взираше във сенчест силует.На потъването образът обади секато пореден неразбран сюжет.Запален огън и огъната вода.Затворен център във една мечта.Насочен поглед в търсенето на земяНалегнал въздух недокърпени платна.А океанът бе превърнал се в поток.Изгубен корабът сред нощните вълниВ неясно търсене сред дневния амокИлюзорността на своето Аз откри
  23. Здравейте! Тъй като виждам , че никой не отговаря , а не е и длъжен реших да пиша пак.От сърце ви моля да ме посъветвате , защото аз така и не разбрах, колкото и глупаво да звуча.В труден период съм , много изпити , тежки и практики , че тези вибрацийки на главата искам да престанат.Защото от притеснението ми се затварям и спирам да излизам.Някакви хапчета има ли като лек? Аз че съм си нервна е така , но защо някой път от определени хора и ситуации се засилва.Сигурно от повече от половин година не съм се чувствала спокойна и без т.н вибрации.Напоследък ми потрепват и мускулите , не се наспивам.Ще съм благодарна на всеки съвет и ще се опитам да го приложа!
  24. Хубаво, макар и самотно, е самостоятелното "циклене" в детайли. Но пък темата е достатъчно сложна, за да очаквам компания. Тъй, че ще се възползвам от свободата да си попиша, необезпокояван за аргументиране, Като продължение на предния пост ще опиша характерната ситуация, възникнала с Теориите за полето и описана в книгата "Елегантната Вселена". Няколкото математически описани теории за полето са използвали математически апарат от 10 измерения. Резултатите са били различни и са имали пълно основание за формиране на индивидуална теория. Да, но Уйгнър, последствие и Пенроуз "прибават" нов подход при търсенето на физическото значение на тези теории. Т.е. как все пак да се интерпретират тези резултати и какво означават, преведени на ежедневен език. Този нов подход е прибавянето на 11-то измерение към вече "работните" 10 и за всеобщо удивление се получава, че става въпрос за едно и също нещо като краен резултат. Формира се М-теорията ( М от mistery) Най-ясната визуална представа за това значение може да се получи от следното клипче - "Да си представим 10-мерното пространство" : https://www.vbox7.com/play:28d8a2d9 , в което ясно е визуализирана концепцията за "времевите линии" и физическото изражение на математическите резултати за 10-мерно пространство. Да, но Теорията за суперструните указва, че те са 11-мерен обект. Е, тогава, при положение че с 10-те измерения "описахме" всички възможни резултати от развитието на едно елементарно събитие като Големият взрив, и всички възможни варианти на същност и качество на събитието "Голям взрив", то тогава какво е 11-тото измерение??? Каква е разумната интерпретация на този резултат след като с 10-те измерения, описахме всичко, което може да си представи Разума. Опа, ми че то това е човешкия ни разум. А сега де!!! Къде потъна малкото социално его във всемира на безкрая? Не ситга, че вече се изчерпахме откъм разумни обяснения, но и математиката показва, че има и още измерения. Какво се прави, за да свържем четири точки, разположени в квадратна форма с три непрекъснати линии? · o o · o o Ами "излизаме от шаблона" и решението е отвъд "илюзорните" граници, ограничени от разположението на точките Хихих, това последното току що "цъкнах" в нетя и ми излезнаха прекалено много символични "препратки" към различни идеи, но египетската за "оста АС" - линията на Озирис и "оста АВ" - линията на Изида ми е доста интересна. Или пък за изправения и обърнатия, равностранни триъгълници на "взаимнопроникващите си мъжко и женско начало". За тези неща тук. А пък за различната символика на познати жестове и фигури ТУК Е, от тази методика вече лесно може да се "достигне" да отвъд разумните интерпретации в стил - "БОГ е непознаваем" и "ИСТИНАТА е недостижима", но все пак в разумни граници може да се изкаже твърдението, че отвъд разумното обяснение, се намира средата, в която всичко това е възможно да го има! Нарочно в предното изречение не употребих 11, щото май има и друго значение А пък един пример за изживяване отвъд разумното обяснение, бих могъл да дам синхронно с предложението ми за комбинация от книги : Амит Госвами, "Самоосъзнаващато се вселена", 1997г. Трансперсонални Аз-преживявания При някои преживявания тъждествеността на Аза с егото е значително по-малка от обикновено. Пример е творческото преживяване, при което преживяващият чест описва даден акт както действие на Бога. Друг пример е "върховното преживяване", изучавано от психолог Ейбрахам Маслоу Maslow(1968). Такива преживявания се появяват с ясен дисконтинуитет / бележка от мен - прекъсване на каузалната или т.н причинно-следствена логическа връзка, реализиращо се с нелогичен или неследващ логиката на събитията избор или възприемане на ситуацията/, противно на по-обикновения его-котинуитет на потока на съзнанието. Те ще бъдат наречени трансперсонални Аз-преживявания, тъй като идентичността с конкретната персона на преживяващия не е доминираща. Трансперсоналните Аз-преживявания често водят да творческо разширение на Аз-идентичността, дефинирана от егото. Това е наречено "себеактуализация" от Маслоу (в цитирания преди труд), а в тази книга - акт на вътрешно творчество. В източната психология подобно творческо изграждане на себе си се нарича събуждане на интелигентността - буди на санскрит. Тъй като английската дума за интелигентност има други конотации, ще използваме санскритската буди, за да обозначаваме разширената Аз-идентичност отвъд егото. Макар че поведенческо-когнитивният модел не признава като директни преживявания квантовата модалност на Аза. Една основна характеристика на трансперсоналните преживявания е нелокалността - предаване или разпространяване на влияние без локални сигнали /бележка - може да се прегледа призрачното взаимодействие или т.н. ЕRР-корелация от Айнщайн,Подолски,Роузън/. Едновременните научни открития са примери на подобна нелокална синхронност. Паранормалните преживявания, например телепатията, са друг пример.
  25. Каквото посееш, това жънеш! Натрапливите мисли, според мен, са неосъзнат навик, идващ от страхът ни от непредвидимото. Инстинктивно се насочваме към негативното, защото то "носи алармата за опасност" и така не се усещаме кога, но вече "по навик", всеки път си насочваме мислите в тази посока. "Посей навик, за да пожънеш характер. Посей характер, за да пожънеш съдба!" А вече предложих как да излезете от този "циклаж" : Всичко е въпрос на целенасочено желание! Сигурен съм, че не съм първият, който Ви го казва!
  26. Трудно е да имаш спокойствие в живота си, когато натрапливите мисли са постоянно с теб.ходя на психотерапия ,докато съм с психотерапевта всичко ми изглежда постижимо.като се прибера в къщи и зациклям и се свивам в черупката си.Изпитвам срам, вина спрямо детето си,разконцентрирана съм в роботата си.Терапевтите казват предизвиквай страха, приеми го ,направи това от което се страхуваш...е как да опитам да го предизвикам, като аз се страхувам да не наряня някого,глупаво и абсурдно е...
  1. Load more activity
×