АлександърТ.А.

Участници
  • Общо Съдържание

    1208
  • Дата на Регистрация

  • Последно Посещение

  • Days Won

    14

АлександърТ.А. last won the day on May 27

АлександърТ.А. had the most liked content!

5 Следващи

За АлександърТ.А.

  • Ранк
    Приятел на Портала
  • Рожден Ден

Профил Информация

  • Пол
    Мъж
  • Местоположение
    София

Последни Посещения

10902 посещения на профила
  1. Не трябва да се бърка професията . Където са налице много качества нужни за практикуването ѝ .Със онази слабост , или неумение да контролираш мислите си .Това го има като съвет на различни места и по различни начини изказано . Въпроса с контролирането на ума седи главно на една основа .Да не забравяш кой си .С ума и сетивата можеш да се пренесеш на всякъде , независимо дали на сън или на яве .Илюзията може да бъде перфектна .Важното е когато кажеш ,,добре-стига", да се върнеш в своя център . Може би имаш в предвид , друго . Когато човек е отдаден на работата си , тя го променя . Например когато си 24 ч. депутат , неминуемо идва момент , когато и сънищата ти стават депутатски . Когато качвайки се в автобуса се държиш като депутат е явно че не можеш да се върнеш в настоящето .Просто си забравил кой си и какво се е променило . На въпроса ти мога да кажа че даже е задължително да може да живее в настоящето . Но твоето настояще може да е различно от настоящето на околните . Те може да виждат че ставаш друг , то е друго ...Може да се каже и така .Какъв изследовател си , ако не потдържаш основната си база (за сравнения).Това е , дали си изследовател или преселник , да го контролираш . ПП Честит празник
  2. Винаги съм се притеснявал от астролозите . Ще ме погледне някой и ще знае за мен , повече от самия аз . А то не е лесно да си астролог . Не е достатъчно да знаеш ,роден съм на 12 април значи съм овен . Например аз съм август , лъв . Жената , скорпйон . Явно не е достатъчно това .Трябва ---,, според преобладаващия елемент в рожденните си карти " а този цитат е ...нямам достатъчно думи за похвала :
  3. по Щайнер . малко за журналистиката
  4. лекция на Мария Арабаджиева, изнесена на 29.04.2017 г. в София
  5. Струва ми се търсиш специалист , подобен на теб в знанията и уменията .Човек с такъв опит би видял , както казваш , реалния процес . На теб сигурно няма да е интересно , но за други , ще подредя думите си така . Какво може да кажем за 18 г. момиче с мечта да уголеми бюста си .18 г не е ли почти завършен човек ?... Или , защо не помня кога са ме учили за синусоидата . Като ел . техник са ме научили тогава , някога . Но скука , Закачаш запаметеното някъде и толкоз .Години покъсно разбрах че това е основен природен закон .Всичко на земята трепти със своя , модулирана версия , по основен синусоидален закон . Различно определен за различните групи явления . Абстракцията е начин да разбираме . То се случва когато успеем да я свържем с реалността .Теб те занимава , ако не се лъжа , идеята , всичко да върви компактно и контролирано . Но не ли това въпрос на бъдещето .Като аматьор това , ми изглеждат като оромни теми за разработка . ,,придобиване на знания за продуктите и тяхната полза за тялото ни - за растенията/животните, които са допринесли те да попаднат на трапезата ни. - математически понятия и операции, свързани с дейността (теглене, купуване, разпределяне, измерване...) - естетическо оформяне на закуската - песен и благослов преди хранене и след хранене" Не е ли , посоката на усилията да бъде насочена за изграждане духовно виждащи хора . Такива , можещи да обясняват , Като така да предават знаенето за по-дълбоката реалност на подрастващите . За , запознатия с окултните закони , няма да представлява трудност обяснението на всеки практическо конкретен случай , за всяка от посочените теми . Мисълта ми тръгна от темата ,, училище --живот ". Живот ? Хубаво е да планираме и за нас и за децата . Другото е ,,Учителя се появява , когато ученика е готов ". Децата изключение ли са ?Съжалявам за шаблона но , има един Учител , а когато ученика е готов , той сам търси . И кой по добре от родителя и педагога вижда конкретните нужди на детето .Значи системата е нужна като опорни точки за възпитателя ? ,, обаче, са необходими специални усилия, за да се подготви материала буквално за всеки час и дейност. " Не съм сигурен . Може и да е фантазия , че е достатъчно учителя да има представа за крайния вид на изгражданите способности , И е готов да води детето между отделните фиксирани стъпки при достигането им .Останалото може ли да се планира ?
  6. http://www.parallelreality-bg.com/statii/netradicionnamedicina/582-2016-06-15-14-38-45.html Показвам тази статия , като демонстрация значението на вярата . И защо човек , трябва да работи за развиването ѝ .
  7. Искам да благодаря на мъничкото смелчаци , заявяващи : това ми харесва . това не . Те са тези които работят . Тези които търсят да изяснят каква и защо е ролята им в настоящето .
  8. здравей Unlimited86 Не желаеш ,, ще ме съветвате с пс терапий " ? Но професионалното мнение , по връзката ни с живота . Как се чувстваме , как го живеем . Могат да го дадат точно психотерапевтите . Точно тяхна е работата да знаят и насочват за удобните пътищата по които може да се отървем от различните зависимости . Чудесно ,имаш основата . Сега е нужно да разбереш , че нищо в света няма друго значение , освен това което му придаваш ... Преглеждайки информацията ще срещнеш много , мнения , разговори ,клипове и др. с духовна насоченост . Има много хубави и полезни неща .Но те са обяснения , в най добрия случай рецепти , как да постигнем някакво познание . Ако желаеш да подредиш живота си . Не , да решиш нещо конкретно и после пак както си знаеш .Чети беседите на Дънов . Опитвай се да разбереш , какво в същност се е опитвал да им каже , на тези около него .
  9. Да допуснем, че у вас дойде мисълта, че от вас няма да стане човек, и вие се смущавате. Права ли е тази мисъл? Ще имате предвид следното правило: всяко отричане на една истина е едно потвърждение на тази истина. Когато нещо ви казва, че от вас човек няма да стане, това показва, че именно от вас човек ще стане. Това е най-вярното! Ще ви дам едно тълкуване. Казвате: от мен човек няма да стане. При каквито и физически противоречия да се намерите, вие все така мислите. Буквата "Н" е закон на противоречие. Какво означават думите "от теб човек няма да стане"? Това показва, че някое разумно същество ти казва: докато не преодолееш мъчнотиите в живота си, ти не можеш да сполучиш. Противоречията, това са мъчнотии в живота, които като минеш, ще успееш. (Беинса Дуно) Мисъл за деня | Мысли на каждый день
  10. Съвсем сериозно . Е те това сме мъжете , И главата си режем в името на любимата .Но ме човърка въпроса ? Харесала ме е така , а ако и стана по удобен , сигурен ли съм че няма да ме остави ?
  11. Здравей ! Мисля това е достатъчно за пояснение ,така , че престани да се оплакваш . ,, въпросът е, че аз се лутам и търся постоянно възможно най-добрия, " НЕ не го търсиш само расъждаваш . Търсенето предполага да опитваш , след което да сравняваш резултатите . Ако не опитваш на практика , расъжденията се отдалечават от реалноста и стават фантазни . това по горе го копнах от друга тема . Изказване на Божидар.Мислех , може да ти е интересно
  12. малко цитат Добавено September 27, 2016 · уведоми модератор Оплаква се човекът, получава съвет, след това известно време го няма - явно осмисля или прилага съвета. А това оплаква се, съвет, оплаква се от друго, съвет, оплакване....малко се питаме какво точно търси. Но го има и моментът, че продължава да се оплаква, ако не е успял да намери точния човек, който може да му помогне. Или не е дошъл моментът да се помогне. Оплакване винаги ще има - поискайте и все някой ще ви даде На мен ми върши работа да разбера дали човекът е насочен към проблема и причините или към решаването на проблема. Решението обикновено няма много връзка с причините за проблема. Насоченият към проблема: - иска много да си го обясни - иска да разбере проблема си - иска другите да разберат него и проблема му - обяснява колко голям е проблемът му - обяснява колко големи усилия влага в борба с проблема Насоченият към проблема се оплаква и това оплакване може и да му е достатъчно като полза. Насоченият към решението на проблема: - търси начини да постигне нещо позитивно - споделя какво е прилагал в търсене на решението - споделя ценен за другите опит - губи се известно време, защото прилага наученото. Тоест използва форума като източник на информация и коректив, но работи "домашните" си
  13. Добре е ако има човек точно да обясни циклите в развитието .Аз имам бегла представа . Човек е завършено същество когато навърши 21 г. След това той продължава развитието си чрез натрупване на опит , като постоянно сравнява и съпреживява случилото се в детството .Така доразвива системите си . Терапевтите постоянно пишат за натрапчивите мисли , в темите по психотерапия . В подобни случаи ми е достатъчно да създам навик , винаги да се замислям за нещо интересно; ангажиращо , може по-сложна физическа работа изискваща много внимание . А когато имам време , за себе си , обработвам спомена за много кратко ,с обезличаващи мисли но вяло без страст . 2 или три изречения . Колко често---различно , зависи от обсебващата мисъл .И най обсебващата не издържа повече от година .И следя поведението си. Не допускам никакво такова , което би приближило спомена . Ако случайно се срещнем ---сърдечно любезен съм с класната ,, тормозеща ме в училище" . . Постарай се да локализираш конкретната емоция съпътстваща спомена .От това зависи как ще я неутрализираш .Много неща могат да са . Напр, малко тъга по безгрижните дни .
  14. Започни с разбирането . То ще ти е повкуса . Няма фройдиска , има Фройд има Юнг .Това не е абстракция , реалност е .Какво значи съгласен съм ? Всеки цитира случайни , харесвани неща. Но ако знаеш нещо прилагаш го . Фактите на са украса на добрия имидж . Съгласен . Вчера подчертах основните мотиватори , като жаждата и др. СВободни сме да избираме как да се отнасяме към тях , като така избираме линията си на поведение . Но в един момент се появява въпроса защо сме различни .Да , така е , различни сме . И не че някой е по-добър или по-лош .просто е по-различен .Защо ?Не е ли това въпрос достоен за мислещ човек .Предизвикателство разкриващо се в беседите по убедителен начин . Казваш , това изморява и подлудява .Така е защото се прави на сила . Защото не си отговорил на необходимите въпроси .Защото държиш в себе си съмнението и дори да видиш нещо добро не му отдаваш нужното значение . Предлагам ти да прочетеш някоя от предлаганите или друга беседа ,След което тук да поговорим . Може би ще е интерено .А и ти си чел вече нещо. За промяна е нужна по редовна работа . Не си мисли че някой тук има монопол върху истината . някои може да изглеждаме по нахални , но тое само външен вид . да започнем с това ,, Запознат съм и с някои от идеите на Учителя " . С кое не си съгласен .Давай ...може би така е най лесно . Да коментираме нещата по единично . Иначе ти пишеш и даваш разнопосочна информация и се чудя с какво да се захвана
  15. леле , леле , ужас .....Внушаваш си такава глупост ....Само това ако си го повтаряш известно време , си си докарал даже панически атаки . Гледал ли си този клип ? : https://www.vbox7.com/play:61b62536cb пп Може да се каже че човек се състои от съзнателна и несъзнателна , части .Със съзнателноста си , той подрежда думите и общува . Също ходи чрез тялото си насам , на там . А несъзнателната му част потдържа живота в самото тяло . Пази го , докато спи . Предизвиква някои желания и болести .Интересното е че несъзнаваното е съвсем различно от съзнаваното .То не разбира от шеги или лъжи . За него няма отрицателна форма в общуването ,няма НЕ .Или го има на нещо или не се споменава . Израза ,, не желая да правя така" се тълкува по противоположен начин от съзнанието и подсъзнанието ..То , несъзнаваното , почти не разбира от думи . Неговия език е образния ---визуализирането .Интересно е също че подбирайки и подреждайки думите си , съзнаваното влияе на несъзнаваното . Това е възможно поради факта на създаването на думите .Те са свързани с различни картини и емоции ,които подсъзнанието възприема и ни отговаря с изменение на състоянието на тялото или чрез незнайно от къде изникнало настроение .