Jump to content
Порталът към съзнателен живот

mama na dvama

Участници
  • Общо Съдържание

    4
  • Дата на Регистрация

  • Последно Посещение

Профил Информация

  • Пол
    Жена

mama na dvama's Achievements

  1. Здравейте отново Диана, Безкрайно съм ви благодарна, че се отзовавате на моите въпроси. Относно това, дали забелязвам промяна, след като съм давала Impatients, не мога да твърдя с абсолютна сигурност, защото освен нея, в комбинацията имаше още 5 други цветни елексира на д-р Бах. Мисля си, че има промяна, след като давам тези капки. Дано не е самовнушение от моя страна, защото и това е възможно. Децата ми са близнаци, като бяха малки, бяха много буйни, неспокойни и агресивни. Смело мога да кажа, че огромна част от поведенческите им проблеми се преодоляха с възрастта и с доста разговори и внимание от моя страна. Вече са първи клас, но един проблем - този със свръхемоционалността и разсеяността си остава. Да разкажа повече за единият ми син, с който имам по-голяма грижа в училище - има нисък праг на дразнимост, често говори без да спира, докато не си каже, това което си е наумил. Малко е странен, не е като другите деца - обича да е център на внимание, обича все него да вдигат в час, понякога така се размечтава, че дори започва да издава такива едни странни звуци ... Не е много социален, ако някой или някоя ситуация е извън неговия контрол или не става на неговото, има моменти в които се ядосва ужасно много, склонен е за секунди да избухне, да блъска и крещи, след това се успокоява и съжалява. В клас, когато другите работят, той или си играе с моливите или лежи на чина и мечтае. Ако го вдигнеш да чете - ще чете отлично, ако го накараш да направи диктовка - ще я направи отлично и без грешка, ако го питаш за въпроси от урока - ще ти отговори правилно, но не се включва в колективните занимания. Дори и при физическите игри, той се откроява със странно поведение, защото не умее да губи и се опитва да контролира игрите. А така често го изключват от играта. Това също го разстройва. У дома, когато трябва да пишем домашни - също ги пише много бавно, много е разсеян и вечно се рее в облаците. Иначе е много обичлив, много артистичен, чувства вина и е готов да приеме наказанието без драми. Все по-често усещам, че започва да вниква в смисъла на разговорите ни и си взима поука. Но моето огромно желание е, да се опитам да му помогна с концентрацията, импулсивността, която вече трябва да е опитомил на тази възраст и да бъде по-социален с децата. Относно това, дали у дома има примери с хора, които лесно избухват - боя се че да - ежедневието на възрастните също е стресиращо и често се е случвало да реагираме по не най-правилния и красив начин, спрямо негативните случки. Благодаря ви, че ми обърнахте внимание !!!
  2. Много ви благодаря за своевременният отговор. Получих полезна информация, но кажете ли, как да реша кое е по-добро???? Мисля си, че детето ми е прекалено емоционално и има моменти, в които не може адекватно да изрази емоциите си, в следствие на което той е обект на подигравки от връстниците си. Аз лично мисля, че е по-добре за него, да го насочвам към спокойствие, търпение и да включа и елексира Impatient. Това правилно мислене ли е от моя страна или пак не съм на прав път ??? Благодаря много за вниманието.
  3. Здравейте, Искам конкретен съвет, каква комбинация от капки да направя на дете в първи клас, което е разсеяно в час, много емоционално, отказва да прави определени неща, които учителката казва. Казва, че докато се преподава урока или трябва да се пише в тетрадката, той си мечтае или си играе с химикалите и моливите. Иначе чете много добре, пише правилно /но много грозно/, няма проблеми с усвояването на учебния материал, но има проблеми с концентрацията в час. Най-интересното е, че въпреки замечнаността му в час, ако го вдигнеш на средата на урока, може точно да ти отговори на даден въпрос. Искам да му помогна да е по-активен в час, да успява да работи с темпото на класа и да е по-концентриран. Благодаря ви предварително.
  4. Здравейте, Случайно попаднах на този форум и мисля, че точно тук бих могла да получа отговорите, на това което търся от близо две години. Аз съм майка на близнаци - момчета, палави и доста разсеяни. В момента са в първи клас. Както може би се досещате, имаме известни трудности в училище, но те не са свързани със самото усвояване на учебния материал. Свързани са по-скоро с тяхната емоционалност, която е доста повишена. Случайно попаднах на информация за капките на д-р Бах, първоначално купих от готовите капки за концентрация, но не мисля че имаше особен ефект. След това започнах активно да чета, да купувам литература по въпроса и така успях да направя за тях комбинация, която да отговаря на техния темперамент и симптоматика. Може ли да ми кажете, кога точно започват да действат капките /знам, че по принцип нещата са индивидуални/, какви могат да бъдат т.нар. лечебни кризи, кога отшумяват. И най-важният ми въпрос е - дали мога да разчитам на съвет, ако споделя в по-големи детайли проблемите на децата си, какви са правилните комбинации и как най-точно да се ориентирам, при избора им. Благодаря предварително.
×
×
  • Добави...