Донка

Глобални Модератори
  • Общо Съдържание

    7767
  • Дата на Регистрация

  • Последно Посещение

  • Days Won

    221

Донка last won the day on February 22

Донка had the most liked content!

За Донка

  • Ранк
    Приятел на Портала
  • Рожден Ден 09/11/59

Метод за Връзка

  • Website URL
    http://sites.google.com/site/psihogimnastikazadeca/
  • Skype
    dani59666

Профил Информация

  • Пол
    Жена
  • Местоположение
    Хасково
  • Интереси
    философия, психология, литература, социо- и психолингвистика, педагогика

Последни Посещения

66214 посещения на профила
  1. като крачка 1 звучи добре. Надявам се изискванията да прераснат в наблюдения и изслушвания; сравненията с другите напълно да изчезнат и да откриете заниманията, в които той се чувства щастлив и пълноценен и израства... Силно се съмнявам за училището. Вие нали разбирате, че не е виновна госпожата, а системата, която поставя умишлено вашето дете в едни и същи условия и при едни и същи изисквания с куп други деца, които НЕ са като него. Проклятието на паралелката - така го наричам. Уж обещават да дадат пространство на нестандартното обучение, но кой знае... За вас бих препоръчала домашно обучение - сега разрешават по преценка на родителите детето да учи с индивидуален план - опитайте, искрено препоръчвам.
  2. Поздравявам ви за това, което развихте и постигнахте в себе си по време на този разговор. Продължавайте да се вслушвате в детето си, да го обичате безусловно. Постепенно отстранете очакванията и рамките на "добро" поведение и развитие, които ви налага системата - те са враг и на вас, и на детето ви. От опит смея да твърдя, че само безусловната любов и приемане на детето ще ви помогнат да постигнете близост с него.
  3. Добрата молитва Псалом 91 Молитва на Царството 12 глава от Евангелието на Матея. В начало бе Словото Нови пътища 1940 - неделно утринно Слово 3.III.1940 г. 5 ч.с. Изгрев Душа чиста, ум силен, Боже, постави в нашите тела! Отче наш. Нови пътища
  4. Благодаря! Какво правеше с камъните и пясъка? Играе ли още с тях? Вие се фиксирате върху игрите с други деца, аз попитах за игрите когато е сам. Явно е че той е интровертен и това няма лошо... Не бива да се притиска да играе с другите. И все пак - когато (ако има такива моменти), никой не го занимава с нищо и не иска нищо от него, какво върши? - телевизия? видео? компютърни игри? Какво е отношението му? (не отговорихте) Допълнителен въпрос: Как точно се промени детето в Испания? Какви бяха и са отношенията му с бабата? Проявявал ли се е подобен ефект, когато сте ходили на други отдалечени места?
  5. частично фактите: - професия - спортен анализатор - на свободна практика - работи в дома си. Завършил е филология, бивш футболист с доста бляскаво начало като малък, но сам се е отказал от професионалния спорт. Търсен е заради точните си анализи и прогнози. - връзки с жени, по-големи от него и с утвърдена позиция в живота, в момента - разведена жена с 2 деца и добра домакиня. - майката спокойно би спечелила и златото - особено като домакиня и кулинар!, но и като разбираща и подкрепяща майка и съпруга без изисквания и очаквания.
  6. Позволявам си да взема отношение като педагог - работя с тази възраст отдавна. Имам молба-въпрос. Опитайте се да игнорирате всички изисквания, очаквания, норми и т.н., които детето нарушава и се съсредоточете върху вашите наблюдения (ако имате достатъчно такива): - какви занимания избира детето, когато бъде оставено само - просто седи и гледа в празното пространство? Или? - телевизия? видео? компютърни игри? Какво е отношението му? - физическа активност? - предпочитания в храненето? течности - количества и какво? - правили ли сте изследвания за нива на хормони и омега 3?
  7. Без да познавам лично младежа и само основавайки се на казаното от вас: - детето не е успяло пълноценно да изживее периода, в който авторитетна група за него са връстниците - около 9-16 г. В този период растящият човек постепенно изработва своя социален "профил", учи се с опита си как да балансира влиянието на своя кръг с личните си ценности и желани. За съжаление точно в този период се създават зависимостите и се проявяват комплексите - детето "плаща" със своята самостоятелност, за да спечели вниманието и зачитането на връстниците си и/или да избегне тяхна агресивност и отхвърляне. Подозирам, че преди около 2 години момчето най-после е открило хора, които са го "присъединили" към своя кръг. Това, обаче, е имало фатална за него цена. Той е трябвало да приеме техните ценности... за съжаление твърде разпространени в нашето време (не само сред младите) и усилено внушавани от цялата ни социална среда и медии. Моето мнение на педагог: - категорично спиране на всякакви изисквания и съвети - вече знаете, че постигате обратното на желаното. - драстична промяна на средата - преместване в друго населено място или дори временно преместване в друга държава... възможно по-различно от настоящето. Имам предвид, че тоталната смяна на средата може (не е задължително, но е шанс) да му помогне да се отскубне от образа на "неудачника" и да го замести с нов. Може да му даде шанс да открие нова среда с по-здрава ценностна система. Вие не споменахте нищо за интереси и любими занимания, наклонности... За нещастие, нашето образование тласка децата колкото се може по-далече от живота, от радостта на работата сред природата, зомбира ги с непрекъснато със състезателност и лепене на етикети-оценки.... Дълга тема. Върнете се в спомените си за миналото и намерете моментите, в които детето е било щастливо и мислете върху тях....
  8. Мисъл за деня-20.02.2017г Някои от вас десет-петнадесет години сте вегетарианци, но вътре сте още месоядци. И отвън донякъде сте се справили с месоядството, а вътре не сте се справили. Отвън сте вегетарианци, а отвътре сте месоядци. Та казвам: Човек трябва да разбира законите. Той трябва да стане вегетарианец в умствено отношение, в сърдечно отношение и в своите постъпки. На три места човек трябва да стане едновременно вегетарианец. Изпитите на ученика
  9. Ще си позволя да се намеся - вие представяте само проблема в момента, но не давате никаква информация за детството, развитието и интересите на детето преди да се появи настоящият проблем. Бегло споменахте само "добродушен и чувствителен, неудачник..." Имате ли представа какво има предвид под "неудачник" и защо смята вас за виновници? Какви са били вашите теми на разговор преди да се конфронтира с вас и имало ли е конкретен повод за конфронтацията?
  10. Добрата молитва Евангелие Йоан Неделна Беседа: Изново държана от Учителя на 1 ноември 1931 г., София, Изгрев. Господнята молитва Изново
  11. Мисъл за деня - 18.2.2017 г Недоволен си от живота. Не ти, но твоите квартиранти са недоволни от теб. Те казват: "Ти си беден човек." А ти си станал беден, за да ги изпъдиш. Защото, като ядеш, и те се хранят. А като ядеш сух хляб, те казват: "Сух хляб само ядеш, изпосталяхме! Какво ще се прави?" Затова в старо време хората са постили ден, два, три, 40 дена. Като туриш на пост квартирантите, те бягат. Някой път можеш да ги изпъдиш, но и ти ще отидеш с тях заедно. Ако хората не са сполучили с този метод, то е защото са постили по неправилен начин. Не само няма да ядеш хляб – това е пост на физическото поле, но ще постиш и в чувствата, в сърцето си, ще постиш в желанията си и в мислите си. Значи няма да имаш лоши помисли, няма да имаш лоши желания. И така като постиш, постът ти ще бъде пълен. А ти си мислиш и чувстваш както си искаш; ще постиш по този начин 2-3 дена, но такъв пост няма значение, не те ползва. Самопознание и самовъзпитание
  12. Добрата молитва. В начало бе Словото. 24 глава от Евангелието на Матея. Махар Бену. Утринно слово: Обичайте и радвайте се! - 19 неделно утринно Слово 25.II.1940 г. 5 ч.с. Изгрев Отче наш. Обичайте и радвайте се!
  13. И аз благодаря Моята задача: мъж, роден на 3.12.1987 07:30 Хасково Опитайте се да предположите: с какво се занимава семейно положение или връзки (деца?) отношения с родителите
  14. Благодаря! Отново се изумявам как е възможно с 2 изречения да се изрече написаното в десетки книги....