Jump to content
Порталът към съзнателен живот

aapankov

Участници
  • Общо Съдържание

    1
  • Дата на Регистрация

  • Последно Посещение

  1. Мила госпожице Илиева, Благодаря Ви, че прочетохте внимателно идеята, като автор ще споделя следното: 1. желая да акцентирам, че това е само една идея, при това изцяло добронамерена. Ако вие желаете – приемам всякакви препоръки – заедно да я оживим. 2. Напълно съм съгласен, че успеваемостта като критерий е вреден, но е многократно по-добър от уравниловката, така че докато не открием методика за оценка на душевността на човека, той е най-добрият. Изцяло заставам зад идеите на Валдорфската педагогика, където вътре в обучаващият процес няма оценки. Като при това проблема касае просто известно количество пари. 3. В системата е данен шанс на всички. Няма дете, което да няма заложби някъде, въпрос на теста (добре изготвен) е да ги открие. Отново теста изисква основни въпроси. Масово се случва в момента да има деца (и те не са сред постаралите се), които не знаят основните въпроси, но минават на горе. Освен това теста е и стимул за отличниците. Аз не съм съгласен че всички трябва да са отличници, но тези които съумяват да се справят трябва да бъдат подкрепени. 4. Считам че думата наказание е много силна, ако детето е бавно, по преценка на родителите, би могло да тръгне по-късно на училище, но това че има бавни деца не трябва да спира по-будните. Може да бъде и на степени, всичко е дискусионно, аз лично считам, че годината е една добра фаза. 5. Идеята не касае учебния матерял, за него имам други идеи, но всчко по реда си. Съгласен съм с цитата и ще ви бъда благодарен, ако ми дадете връзка към оригинала. Благодаря ви още веднъж. Бих се радвал да ви видя на живо, както и всички които желаят да говорят и да работят по темата. Тел. 02 8653513 или aapankov@abv.bg Благодаря ви Донка че и вие се включихте в обсъждането. Считате ли, че рдно разглезено дете, нямащо уважение към учителите и към “учебния план” трябва да получава наравно с това което желае и учи? Личния план на учениците е перфектен за идеята.
×