Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Картите Таро и техните сенки


Recommended Posts

Пускам тази ужасно важна и интересна тема, която досега само бегло сме засягали, но която заслужава да й отдадем нужното внимание.

Идеята е изключително насочена към развиването на способностите в тълкуването на комбинации. Например: колко пъти се е случвало няколко души да гледаме за един и същи въпрос, но да имаме различни карти? Почти винаги, разбира се, но колкото и да са различни комбинациите, отговорът е един и същ. Става въпрос за следното - откриването на картите - двойници в една комбинация, както и на техните сенки - какво се крие, например, зад Звездата, какво е другото лице на Паж меча, да кажем, и така нататък.

Предлагам да структурираме нещата така - който има желание пуска интересна комбинация, заедно с въпроса към нея - иска ми се да развием темата така, че да е полезна, да позволи да се надгради нивото, което всеки е достигнал. Има карти, има точен въпрос, оттам нататък започва тяхното развиване и надграждане.

Първата комбинация, която ми идва на ум не е велика, но е начало. Въпросът е каква е тенденцията нещата да се развият по определен начин, житейска ситуация, картите са Рицар чаши, Императрица, Умереност. Дайте идеи кои карти виждате зад тези три, каква история ви разказват, какви комбинации се случват като бекграунд, който има желание. Дайте и свои комбинации, и да започваме :)

Линк към коментар
Share on other sites

Хубава тема, беше време и такава да има. На мен често ми се случва да виждам други карта зад тези, които са пред мен.

Сега за Рицар чаши, Императрицата, Умереността, като цяло виждам човек, който има идея за постигане на нещо. Съдя, че се касае за емоционална сфера или твърде много се гледа емоционално на дадена ситуация /Рицар чаши/. Възможно е и да е въпрос свързан с мечта на питащия. Трябва да се намери Умереността някъде по средата, за да може идеята, или замисленото и начина му за постигане да намери почва и да се роди, но засега такава не се дава. Има още неща за вършене. Трябва земна карта, за да стане реалност Императрицата.

Аз виждам Мага между Рицар чаши и Императрицата. Също Крал меча, но той е бил някъде преди в друго гледане.

А като цяло зад цялата комбинация виждам Справедливостта.

Линк към коментар
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ще направя едно уточнение, защото мисля че е важно.

Идеята на темата е да се осъзнае, че всичките 78 Таро карти са всъщност взаимозаменяеми, това е шифър и код, който може да се чете по всякакви различни начини, но с един и същ краен резултат.

Изучаването на картите и техните сенки ще даде един глобален поглед върху Таро, който максимално ще улесни и тълкуването, и анализа. Някои карти лесно откриват сенките си, други - доста трудно.

Например 2 меча, една от сенките на картата е Силата, важи и в обратния случай, в редки случаи това може да е и Отшелникът.

2 пентакли има своето отражение в Паж жезли, той от своя страна е свързан със 6 жезли ...

2 чаши има отражение в Кралица чаши, но и в Обесеният или Висшата жрица (в зависимост от конкретната комбинация).

2 жезли има отношение към 9 жезли, но и към 3 пентакли.

Както виждате, няма "видима" логика, по която едни карти са сенки на други или на трети. Малки аркани се съчетават с Големи и обратно. Както и за всичко останало в Таро, и тук логиката е вътрешна и следва принципите на отразените тела и отразяващите. Всички тези "сенки" създават невидимата магистрала на Таро, по която, ако разполагаме с добра пътна карта, ще се движим безпроблемно.

Та какви са вашите магистрали от карти-сенки и защо.

Аз писах за двойките неумишлено, взех комбинациите на lifetime от темата за обърнатите карти в Таро.

Линк към коментар
Share on other sites

Тук пак виждам тенденцията да се дава алтернатива в някои случаи, една карта има различни варианти. Сещам се така преди известно време как бях писала за Паж меча като Рицар жезли, но това е карта, която, поне за мен, е изключително разностранна, тя би могла да изкристализира в Кула, Глупак, или 6 пентакли.

Давам една комбинация като идея, какво може да се види зад нея - Рицар пентакли, 8 меча, Кралица пентакли, какво представлява тази жена. Мен ми идват различни идеи като Справедливост със Слънце, Смърт, 4 пентакли, Звезда, Свят, като цяло, насочвам се към големите аркани. Мисля, че е интересна.

Линк към коментар
Share on other sites

Аз много често виждам сенките на пажовете, рицарите и 7-ците от всички бои. Най-често се случва зад рицар жезли да стои рицар меча, зад паж жезли - паж меча и съответно по същия начин е със седмиците. Но не ми се случва зад пентаклите да виждам чаши и обратно.

Друго, което ми е направило впечатление е зад Обесеният да виждам 4 меча. Има и други карти разбира се, но засега се сещам за тези.

Темата наистина е добра :) .

Линк към коментар
Share on other sites

Много често се падат комбинации от само Големи Аркани, това особено затруднява анализиращия. В подобни случаи първо е добре да се види каква е последователността от карти в комбинацията (кои са преходни и кои са непреходни); имам предвиди следното - кои Големи аркани са ситуационни (като Колесницата, Светът, Магът и т.н.), и онези, които са предимно за състояния - Обесеният, Императрицата, Дяволът, Висша жрица и др. Съответно те ще отговарят на други карти от малките аркани, които са активни - като жезлите и мечовете например, или пасивни (условно), като чашите и пентакли.

Зад една Висша жрица често може да се види сянката на Паж, Рицар или Кралица пентакли, но най-вече на 7 пентакли и т.н.

Смятам, по този начин ще е по-лесен и анализа на карти, на комбинации от карти, които са предимно от Големи Аркани, независимо дали става дума за гледане от 3 карти или за Келтски кръст, например.

Редактирано от Ивета
Линк към коментар
Share on other sites

Давам една комбинация като идея, какво може да се види зад нея - Рицар пентакли, 8 меча, Кралица пентакли, какво представлява тази жена.

8 меча с Кралица пентакли дава основание да се търси аналог в друга кралица и това е Кралица меча, тук изненади няма. Другият вариант, който е и по-интересен, е че тази комбинация ни препраща към сянката на Рицар меча.

Следват две комбинации:

Рицар пентакли с Кралица меча, и

Рицар пентакли с Рицар меча

Парадоксално препращат към Висшата жрица и Магът. Уникално съчетание от минали процеси, които днес изкристализират. Кралица пентакли от първото съчетание е удобната маска, която обаче не издържа на проверката на събитията - по 8 меча, усилено пази тайните си, но вече няма сили за това, подходът е погрешен. Зърното на промяна се крие в сянката - Кралица или Рицар меча. И, като финал - Магът: отговорността е лична, както и вината. Тук централен образ е личността. Но в качеството й на Трикстер.

Линк към коментар
Share on other sites

Някои неща повече ме объркаха.

Зърното на промяна се крие в сянката - Кралица или Рицар меча.

Инвестицията в някой от тези образи води до промяната, тоест това е основата, върху която трябва да се гради, или?

И, като финал - Магът: отговорността е лична, както и вината. Тук централен образ е личността. Но в качеството й на Трикстер.

Магът като сянка в Случая е предвиден да бъде правилният подход за промяна, допълнен от Кралица или Рицар меча, или това е част от процесите, довели до сегашната ситуация?

Линк към коментар
Share on other sites

Магът като сянка в Случая е предвиден да бъде правилният подход за промяна, допълнен от Кралица или Рицар меча, или това е част от процесите, довели до сегашната ситуация?

И едното, и другото. Като виновен неосъзнат Магът-сянка е задвижил процесите, но и като осъзнатост на отговорността, ще бъде и мостът към правилния преход. Мечовете внасят една острота и напрежение в сценария.

Относно сенките и това, което казваш, че се объркваш повече. Няма начин, усещането за картите-сенки е преди всичко индивидуален процес, който много напомня асоциативния тест с Таро , както и с психологическите предиспозиции на всеки от нас да вижда И собствените си сенки и отражения в едни или други карти.

Въпросът е да се научим да виждаме тези сенки без да се намесваме активно като субекти в този процес. Извличането на сенките, на двойниците на картите, е като процес на екстрахиране на вещество от друго/други.

Редактирано от Ивета
Линк към коментар
Share on other sites

Ще направя едно уточнение, защото мисля че е важно.

Идеята на темата е да се осъзнае, че всичките 78 Таро карти са всъщност взаимозаменяеми, това е шифър и код, който може да се чете по всякакви различни начини, но с един и същ краен резултат.

Изучаването на картите и техните сенки ще даде един глобален поглед върху Таро, който максимално ще улесни и тълкуването, и анализа. Някои карти лесно откриват сенките си, други - доста трудно.

Например 2 меча, една от сенките на картата е Силата, важи и в обратния случай, в редки случаи това може да е и Отшелникът.

2 пентакли има своето отражение в Паж жезли, той от своя страна е свързан със 6 жезли ...

2 чаши има отражение в Кралица чаши, но и в Обесеният или Висшата жрица (в зависимост от конкретната комбинация).

2 жезли има отношение към 9 жезли, но и към 3 пентакли.

Както виждате, няма "видима" логика, по която едни карти са сенки на други или на трети. Малки аркани се съчетават с Големи и обратно. Както и за всичко останало в Таро, и тук логиката е вътрешна и следва принципите на отразените тела и отразяващите. Всички тези "сенки" създават невидимата магистрала на Таро, по която, ако разполагаме с добра пътна карта, ще се движим безпроблемно.

Та какви са вашите магистрали от карти-сенки и защо.

Аз писах за двойките неумишлено, взех комбинациите на lifetime от темата за обърнатите карти в Таро.

Заглавието на темата и това мнение което всъщност е единственото което прочетох и мисля че ми е достатъчно, веднага ме препрати към

Деветте принца на Амбър на Роджър Зелазни и едни извадки които съм си правила преди време :

Обзе ме някакъв естествен скептицизъм към чистотата на всички човешки подбуди и се настани в гърдите ми....Затова запази самообладание и се прави на унесен, обади се един глас в мен, който идваше от най-лошата ми, макар и най-мъдра, същност.

~~~

. Обикновено се справям най-добре с истинските си разсъждения, докато мисля за нещо друго.

¬¬¬

„Живей и остави и другите да живеят“

***

— Личните чувства не спомагат за добрата политика, правните решения или търговските сделки.

***

Спомнях си, спомнях си… моя живот в света Сянка, наречен от обитателите си Земя.

***

Амбър беше най-великият град, който винаги бе съществувал и винаги щеше да съществува. Амбър винаги е бил и винаги ще бъде, и всеки друг град, навсякъде другаде беше само хвърлена сянка от някоя фаза на Амбър. Амбър, Амбър, Амбър…

***

Силите, които оформят вселената, се стовариха върху мен и ме тласнаха в свят на невероятни представи.

Аз, обаче, имах предимство пред всички други, опитвали да минат по този път. Знаех, че съм го правил преди и затова бях сигурен, че ще успея. Това ми помагаше да устоя на неестествения страх, който ме обгръщаше като черен облак, после изчезваше само за да се появи отново, с удвоена сила. Вървях през Лабиринта и си спомнях всичко, възобнових в паметта си целия ми живот преди вековете прекарани на сянката Земя, припомних си и други места сред Сенките, много от тях изключителни и скъпи за мен, както и един свят, който обичах най-много след Амбър.

***

Извървях още три криви, една права линия, минах под низ островърхи арки и отново започнах да съзнавам нещата, които всъщност никога не бях забравял: имах власт над Сенките.

Десет завоя, от които ми се замая главата, още една ниска арка, права линия и Последния воал.

Стана кошмарно трудно да вървя. Всичко се опитваше да ме избута встрани. Водата беше ледено студена, после като че ли завря. И сякаш през цялото време ме блъскаше. Борех се с всички сили и продължавах да слагам единия крак пред другия. Искрите взеха да достигат на височина до кръста ми, после до гърдите, до раменете. Влизаха ми в очите. Бяха навсякъде около мен, вече почти не виждах пътеката.

После изникна ниска арка, зад която имаше мрак.

Една, две… и последната крачка бе като че ли се опитвах да мина през бетонна стена.

Успях.

Тогава бавно се обърнах и погледнах назад към пътя, който бях изминал. Нямаше да си позволя лукса да падна на колене. Аз бях принц на Амбър и — за Бога! — нищо не можеше да ме унижи в присъствието на равните ми по ранг. Дори и Лабиринта!

Махнах весело в посоката, която смятах за правилна. Друг въпрос беше дали можеха ясно да ме различат или не.

После спрях там за момент и се замислих.

Вече познавах силата на Лабиринта. Обратният път нямаше да е никакъв проблем.

Но защо да си правя този труд?

Не разполагах със своя колода карти, но силата на Лабиринта можеше да ми свърши същата работа…

***

Разходих се из Сенките и открих една раса от космати същества, с дълги нокти и зъби, сравнително наподобяващи хора и интелигентни почти колкото среден първокурсник — извинявайте, деца, но това което имам предвид е, че те бяха предани, доверчиви, честни и можеха лесно да бъдат измамени от негодници като мен и брат ми. Чувствах се като някой дискожокер.

Около сто хиляди от тях започнаха да ни боготворят до степен да грабнат оръжието.

***

Но аз се чувствах някак неловко. Повечето от тези войници бяха обречени да умрат. За което вината беше изцяло моя. Изпитвах угризения, макар да знаех, че има разлика между Сянка и Действителност. Всяка смърт щеше да бъде истинска, обаче — съзнавах това добре.

***

После отново събрах войските и им разказах повече неща за Амбър. Колкото и да е странно, те се разбираха като братя — едрите червени юнаци и косматите дребосъци.

Тъжно бе, ала така се получи.

Ние бяхме техните богове и толкова.

***

Ние водехме нашите войници и ги гледахме как умират, ала за Сенките мога да кажа следното: има Сенки и Действителност и това стои в основата на света. В Действителността съществува само Амбър, истинският град, върху истинската Земя, която съдържа всичко. В Сенките има безброй различни неща. Всяка възможност се среща някъде и като Сянка на реалността. Амбър, със самото си съществуване, е хвърлил сенки във всички посоки.

///

Какво повече може да се каже по този въпрос? Сенките се простират от Амбър до Хаоса и сред тях всичко е възможно. Има само три начина да бъдат прекосени и те са все трудни.

Ако си истински принц или принцеса на Амбър, тогава можеш да се придвижваш из Сенките, като принуждаваш обкръжението да се изменя при преминаването ти, докато то придобие точно желаната форма. Тогава спираш и новосъздаденият свят Сянка става твой — стига да не се намеси някой друг от семейството, — и можеш да правиш в него каквото си поискаш. На такова място аз бях прекарал векове.

Вторият начин е посредством картите, изработени от Дуоркин, майсторът на Изображението, който ги бе създал с нашите образи, за да улесни връзката между членовете на кралското семейство. Той бе престарелия художник, за когото пространството и перспективата не означаваха нищо. Дуоркин бе сътворил семейните Фигури, които позволяваха на желаещия да установи контакт със своите роднини, където и да се намираха те. Имах чувството, че пълните възможности на картите, предвидени от техния автор, не бяха използвани докрай.

Третият способ беше другото творение на Дуоркин — Лабиринта, по който можеха да минават само членове на нашето семейство. Той посвещаваше влезлия в системата на картите, а пълното му изминаване го надаряваше със способността да се движи сред Сенките.

Картите и Лабиринта бяха създадени за мигновено прескачане от Действителността в Сенките. Прекосяването им по друг начин ставаше много по-трудно.

///

Сега знаех какво бе направил Рандъм, за да ме доведе в истинския свят. Докато бяхме карали колата, той бе прибавял непрекъснато, по памет, всичко, което си спомняше за Амбър и бе изваждал онова, което не съвпадаше. Щом всички детайли бяха започнали да си съответстват, Рандъм бе разбрал, че сме пристигнали. Това всъщност не беше кой знае какъв номер, тъй като, има ли познанията, всеки човек би могъл да достигне своя собствен Амбър.

///

Дори сега Блийс и аз разполагахме с възможност да намерим Амбъри Сенки, където някой от нас бе владетел и да прекараме цялото време на вечността управлявайки там. Но не би било същото, поне за нас. Защото това нямаше да е истинският Амбър, градът, в който бяхме родени, градът, от който всички други взимаха формата си.

Затова се движехме по най-трудния начин, прекосяването на Сенките, в настъплението си срещу самия Амбър. Всеки, който знаеше за нас и притежаваше власт над Сенките, можеше да изпречи на пътя ни препятствия.

///

Гордостта и самотата са постоянните спътници нjа принцовете на Амбър, които не вярват на никого.

///

После си помислих, че вековете прекарани на сянката Земя са ме променили, направили са ме по-състрадателен, превърнали са ме в човек различен от моите братя.

Линк към коментар
Share on other sites

Заглавието на темата и това мнение което всъщност е единственото което прочетох и мисля че ми е достатъчно, веднага ме препрати към

Деветте принца на Амбър на Роджър Зелазни и едни извадки които съм си правила преди време :

......

Какво повече може да се каже по този въпрос? Сенките се простират от Амбър до Хаоса и сред тях всичко е възможно. Има само три начина да бъдат прекосени и те са все трудни.

Ако си истински принц или принцеса на Амбър, тогава можеш да се придвижваш из Сенките, като принуждаваш обкръжението да се изменя при преминаването ти, докато то придобие точно желаната форма. Тогава спираш и новосъздаденият свят Сянка става твой — стига да не се намеси някой друг от семейството, — и можеш да правиш в него каквото си поискаш. На такова място аз бях прекарал векове.

......

Той посвещаваше влезлия в системата на картите, а пълното му изминаване го надаряваше със способността да се движи сред Сенките.

Картите и Лабиринта бяха създадени за мигновено прескачане от Действителността в Сенките. Прекосяването им по друг начин ставаше много по-трудно.

Елф, първо благодаря за тази уникална препратка от книгата на Зелазни, която признавам с неохота, не съм чела.

Но, тази изключителна съпоставка, ме накара отново да се върна към царстващият и повсеместен закон за Синхроничността. Но и към друг закон - към този на Акаша, според източната традиция, а според западната - това е онзи неизчерпаем извор, архетипен извор, от който всички митологии, сънища, смело или гениално въображение, черпят информация за Света, но и за Вселената. По различно време, в различни исторически и духовни епохи, вътрешният човек, усвоява познанието именно по този начин - интуитивно. Някои биха казали - дадено свише познание за нещата, които са невидими за очите.

Картите и Лабиринта бяха създадени за мигновено прескачане от Действителността в Сенките.

Ето това изречение обема в себе си цялата и основна информация за и в темата. Останалото са детайли от битието на Таро, което трябва да бъде изследвано обстойно, след като я има Посоката, има и карта (карти).

Всичко е едно цяло, изворът е един, енергията протича навсякъде.

Благодаря отново :)

Линк към коментар
Share on other sites

  • 1 year later...

Да извадя тетрадките на Ивета, които още не съм изхвърлила.

 

Пример, като по учебник в Таро: Паж пентакли, Колесницата, 6 пентакли. Пример за положителен отговор визирам.

Имаме дворцова карта от боя пентакли, карта носител на активността - Колесницата и завършваща черешка на тортата с 6 пентакли. Жена пита дали важна за нея среща ще се осъществи; всичко е било подготвено и тя ме попита за срещата хей така, междудругото, просто беше убедена в положителния резултат и изход от ситуацията.

 

Ок, но аз й отговорих - няма да се състои срещата, не храни надежди затова.

Сега питам вас - кое ме накара да й отговоря отрицателно. Неслучайно публикувам тук, в тази тема. Важни бяха Сенките на тези карти, които аз видях.

Т.е. да открехнем булото на онова призрачно Таро, което трудно се улавя. Най-вече в привидно положителните отговори.

 

Да уточня, когато гледам на други хора, винаги цепя аз и не давам на никого да ми пипа картите, освен в редки изключения и то не за гледане. Надраснала съм проективността, когато пожелах нещо и видях ухилената тъпа физиономия на 10 чаши, та в този ден олекнах с няколко ката ненужни мисли за Таро, това беше отдавна.

 

Т.е. какво, не само в тази, а и в други комбинации, напомня, че отговорът ще е крайно неблагоприятен. Кои са картите-Сенки според вас. Кое индикира подобна ситуация и как това се разбира?

 

Давам примери:

8 пентакли, Кралица пентакли, Папата

8 пентакли, Светът, 3 пентакли

10 меча, Крал жезли, 6 меча (в този случай се случи наполовина)

 

По-натам, ще дам и примери с обърнати карти.

Линк към коментар
Share on other sites

Пример, като по учебник в Таро: Паж пентакли, Колесницата, 6 пентакли. Пример за положителен отговор визирам.

Имаме дворцова карта от боя пентакли, карта носител на активността - Колесницата и завършваща черешка на тортата с 6 пентакли. Жена пита дали важна за нея среща ще се осъществи; всичко е било подготвено и тя ме попита за срещата хей така, междудругото, просто беше убедена в положителния резултат и изход от ситуацията.

 

Ок, но аз й отговорих - няма да се състои срещата, не храни надежди затова.

Сега питам вас - кое ме накара да й отговоря отрицателно. Неслучайно публикувам тук, в тази тема. Важни бяха Сенките на тези карти, които аз видях.

Т.е. да открехнем булото на онова призрачно Таро, което трудно се улавя. Най-вече в привидно положителните отговори.

 

Мисля, че сянката е 5 меча, също Паж меча. На жената нещо и е убегнало, или изплъзнало в последния момент, това по Колесницата. Дори е възможно да е била излъгана. Нещо и  се е скроило. За това съдя по Паж пентакли и Колесницата. Имало е остър завой и много бързо развитие.

Голяма тежест тук има 6 пентакли, но не мога да определя точно какво. Възможно ли е ти да си я видяла като обърната, 6 пентакли визирам?

Линк към коментар
Share on other sites

 

Пример, като по учебник в Таро:  Паж пентакли, Колесницата, 6 пентакли.

 

Според мен тук някъде надничат 7 чаши. Също си мисля за Справедливостта на мястото на Пажа. Трудно ми се вижда разшифроването :) Мина ми и мисълта за 10 мечове и така и не успявам да съм убедена конкретно в някоя...

Линк към коментар
Share on other sites

Пример, като по учебник в Таро: Паж пентакли, Колесницата, 6 пентакли.

 

Може би бъркам, но за мен една от сенките е Рицар жезли :)

Редактирано от issa
Линк към коментар
Share on other sites

Гадаете.

 

Сянката тук е само една и това е Ас пентакли - освен провиждането за ситуацията имаме и елемент на метасенс - Паж пентакли всъщност готов ли е да задвижи Голямото Колело и да измине пътя на Героя, т.е. да осъществи желанието си? Едва ли. Едно малко колелце няма как да управлява Колесница - там жестоко се е изправила скалата на Ас пентакли.

Това ме усъмни, бях на косъм да кажа - да, но далечното ехо на Ас пентакли отекна, буквално удари на камък. Толкова силно да желаеш нещо, че го у-каменяваш. Умъртвяваш го, натоварваш го с толкова много очаквания, че дори и да е могло да стане, то се е капсулирало и е станало твой враг.

 

6 пентакли е компенсацията на Таро към питащият, утеха; картите имат такава способност и трябва да се внимава. Те ти казват: то няма да стане, но понеже си много упорит - вярвай.

Тънкостта е в това, да се разграничат отделните пластове. Сенките не са толкова сложни, но трябва наистина опит и вивисекция на Таро, най-вече като конкретно послание към конкретен човек. Но и като надличностно внушение.

Линк към коментар
Share on other sites

Здравейте, искам да ви попитам за една комбинация, която ме преследва от няколко дена и не успявам да си изясня. Колебаех се дали да пиша в темата за Големи Аркани, но тъй като става въпрос за психическо състояние и нагласа на човек, реших да е тук.

 

Дявол, Имератор.

 

Това са последните карти от три като отговор на въпрос за отношения (не са любовни, а между хора, които аз донякъде виждам като прикрити врагове, отношения, къде лицемерието винаги е имало своето място, макар че може би не ги определя напълно, поне така си мислия...) Не се опитах да тълкувам карите изобщо, защото ми се стори, че по-скоро се описва състоянието на човека и то му е най-големият проблем. Оттук насетне обаче се затруднявам - дали карите описват силно потиснати чувства, страх, подчинение, безсилие и изобщо тотален затвор, лабиринт без изход. Може би липса на качества като воля, рационалност, инициативност. Като ги гледам картите... все едно има някаква парализа и едновременно маниакалност. Много неща ми минаха през главата, но така и не се спрях на нещо конкретно. Според вас какво е състоянието на човек с тези карти? Дали доброволно ли се е оковал във вериги?

 

 

// Опитах се и да си ги представя разменени - Имератор, Дявол - но така по-скоро би имало задвижване (завихряне) май, та дори и да не е в правилна посока, докато предните ми се струват замръзнали.

Линк към коментар
Share on other sites

Дявол, Имератор

 

Според мен този човек е в отношения или в ситуация в живота си, в които се чувства ограничен, но всъщност се самоограничава. Това може да е следствие от някакви негови страхове. Чувства се зависим. Това никак не му харесва и се стреми да промени нещата така, че той да контролира, вместо да е контролиран. Борба за надмощие, желание за доминиране. 

 

Интересно ми е каква е цялата комбинация. 

Линк към коментар
Share on other sites

Femme, здравей.

 

Правилно, така стоят нещата. Но се подхлъзнах да ги гледам не като събитие, а като състояние, защото ми се стори, че говорят за много невротизиран човек, който изобщо не е в състояние да мисли и действа трезво. Може би сбърках мястото за поста все пак, ако е така, извинявам се.

 

п.п. Първата карта в момента не си я спомням, бях я записала на лист, който нещо не откривам сега. Мисля, 3 пентакли беше, но... :/

Линк към коментар
Share on other sites

Здравейте, искам да ви попитам за една комбинация, която ме преследва от няколко дена и не успявам да си изясня. Колебаех се дали да пиша в темата за Големи Аркани, но тъй като става въпрос за психическо състояние и нагласа на човек, реших да е тук.

 

Дявол, Имератор.

 

Това са последните карти от три като отговор на въпрос за отношения (не са любовни, а между хора, които аз донякъде виждам като прикрити врагове, отношения, къде лицемерието винаги е имало своето място, макар че може би не ги определя напълно, поне така си мислия...) Не се опитах да тълкувам карите изобщо, защото ми се стори, че по-скоро се описва състоянието на човека и то му е най-големият проблем. Оттук насетне обаче се затруднявам - дали карите описват силно потиснати чувства, страх, подчинение, безсилие и изобщо тотален затвор, лабиринт без изход. Може би липса на качества като воля, рационалност, инициативност. Като ги гледам картите... все едно има някаква парализа и едновременно маниакалност. Много неща ми минаха през главата, но така и не се спрях на нещо конкретно. Според вас какво е състоянието на човек с тези карти? Дали доброволно ли се е оковал във вериги?

 

 

// Опитах се и да си ги представя разменени - Имератор, Дявол - но така по-скоро би имало задвижване (завихряне) май, та дори и да не е в правилна посока, докато предните ми се струват замръзнали.

 

За да си отговориш по-ясно на въпроса, който си задала: как виждаш картата или картите-сенки на тази комбинация?

Тази комбинация обещава доста тъжно поле за анализ, имайки предвид и картите-сенки.

 

П.С. Джи, преместих мненията по твоята комбинация тук, в Таро за Среднонапреднали, заради спецификата на комбинацията ти, както и на въпроса ти.

Редактирано от Лиула
Линк към коментар
Share on other sites

Добро утро, тези карти аз ги видях в сянката на Рицар Меча и/или 10 меча, може би и 10 жезли, но това е по-скоро другото лице на ситуацията. Първо си помислих за тези карти, после наредих нови карти на същия въпрос и 10 меча излезе, това още повече ме накара да мисля, че не е сянка, а моето усещане за нещата или ситуационна карта. Трудно ми е със сенки, няма как.

Линк към коментар
Share on other sites

Добро утро, тези карти аз ги видях в сянката на Рицар Меча и/или 10 меча, може би и 10 жезли, но това е по-скоро другото лице на ситуацията. Първо си помислих за тези карти, после наредих нови карти на същия въпрос и 10 меча излезе, това още повече ме накара да мисля, че не е сянка, а моето усещане за нещата или ситуационна карта. Трудно ми е със сенки, няма как.

 

Добър вечер.

Картите Сенки са две - Обесеният и Отшелникът. Но нека им измислим нови имена. Те невинаги са били обесени души или низвергнати приятели. Имали са други имена, преди да се превърнати в свои антиномии.

Били са - от страх да не нараня друг - наранявам себе си, и, от страх да не кажа истината - бягам.

Златото само се осветява и няма нужда от други светилници, за да се намери само. Нужда от чужди истини нямаш, нито от свидетелства затова, че си жива.

Съчетай сенките и проекциите им, направи паметник на своя страх и го счупи.

Wake up.

Редактирано от Лиула
Линк към коментар
Share on other sites

×
×
  • Добави...