Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Etien

Участници
  • Общо Съдържание

    7
  • Дата на Регистрация

  • Последно Посещение

Профил Информация

  • Пол
    Мъж

Etien's Achievements

  1. УУУУаааааууууу. Мисля, че темата е подходяща, да задам на по-напредналите тема за разгадаване . Много интерено ще се получи, паднаха ми се доста карти от големите аркани на Келстски кръст. Въпроса е свързан с работа в чужбина по специалността ми, дали ще го бъде или не. Като фокус на тълкуването сложих VI The Lovers (щото нали така се определяло - по дата на раждане и т.н), въпреки че смятам тая карта по-подходяща за любовни въпроси. Още съм неопитен и следвам упътванията, които някои препоръчват, но в случая вие преценете дали ще я взимате под внимание или ще я игнорирате. И така ето картите: 1. V - The Herophant 2. XVII The Star - пресича С и първата 3. I The Magician - Отгоре 4. XVIII The Moon - Отдолу 5. 3 Чаши - вдясно 6. Кралица мечове - вляво 7. 4 Чаши 8. 10 Монети 9. 5 Чаши 10 . 4 Меча Сега започвам мойто си тълкуване, да видим какво ще излезе. А и също така имам въпрос, картите след хвърляне, трябва ли пак да се подреждат в колдата като последователност или може да си ги оставим както дойде и следващия път само разбъркваме и хвърляме ? Вие как процедирате в това отношение. Моята версия е че има силно желание за осъщестяването на целтта, а под влиянието на звездата има и надежда, осветен път за постигането й. Появата на 3 чаши като 5-та карта, мисля че ще има успех. 6-тата е кралица мечове - тълкувам я, че ще трябва сам да се справям със стеклите се събития. 4-те чаши ми подсказват, че може да не съм много удовлетворен от възможностите, възможни разочарования или изпускане на шансове. 10-те монети - подкрепят предишната, като неудовлетвореност. 5 Чаши, ги тълкувам така: страх и интровертност от обстоятелствата около мен, възможно отдръпване поради някакви причини. 4-ка мечове според мен е вияе като отдръпване от прекалено много проблеми. А имам и друг въпрос, кога картите се тълкуват с положителните аспекти и кога с отрицателните, или зависят като комбинации (тая материя се оказа доста сложна)
  2. Много благодаря за напътствията и препоръките. Действително 3-ката Мечове много ме притеснява, като категоричен отговор. Все едно колодата ми каза: "Няма какво да разбъркваш - ето ВИЖ!" и изпаднаха 3 меча . Ще пробам и с 3 карти, да видя дали ще се доблира отговора. А времето ще покаже.
  3. Извинявам се, грешката е моя, купите са чаши. Само че на моята колода са като купички . А подредбата е в права линия отляво надясно. Дава отговор на конкретен въпрос. Като първите 2 показват далечно и по-близко минало, 3-те по средата сегашното положение и влияния, а последните 2, бъдещата развръзка. Въпроса беше дали един човек ще има щастлив брак, ако се объжи за него или не. Та карите са това по-горе. Според вас как би трябвало да се тълкуват.
  4. Като новак без каквоито да било знания в Таро, може ли малко помощ, при тълкуването или гадаенето на следната подредба ? . Значи, кофигурацията на хвърлянето е, линия от ляво надясно със седем карти за определяне на бъдещето с конкретен отговор ДА или НЕ (поне така прочетох в една книга и реших да го изпробвам). Въпроса ми беше дали въпросното човече ще има щастлив брак с друго човече . И така, разбърквам си картите и изведнъж изпада една карта, уж "случайно" обръщам - 3-ка Мечове. Върнах я в колодата и продължих да я разбървам. Ето как излезе подредбата. 1. 9 Жезли, 2. 10 Чаши, 3. 8 Монети, 4. 9 Монети, 5. 9 Купи, 6. Паж Мечове, 7. Паж Чаши. В миналото е имало натиск от едната страна към другата, която е довело до нечестност в отношенията (може би лъжи, недоизказани неща,), към сегашния момент има възможност за релизиране, като опит, нещо от което ще се поучи, развитие на талант или професия, ако се използва мъдрост и прозорливост. в следствие - задоволство от съюза, в материялна и духовна сфера. Последните карти показващи бъдещето тълкувам така: възможни подмолни дейности, интриги и прочие. Толкова са ми силите. А и тая карта дето изпадна докато разбърквах (3-ка Мечове) ме притеснява. Моля ви кажете си мнението, улучил ли съм нещо поне. От една седмица се занимавам с таро и още мноооого има да уча.
  5. От извесно време слушам един албум на Dark Moor - Tarot, но тъй като от скоро почнах да навлизам в материята на Таро, не му бях обръщал специялно внимание. Та реших да го прослушам и да видя за какво става въпрос в текстовете на песните. Тука става интересно, песните са озаглваени с имената на 11 от картите Таро - Големите аркани. Самите текстове са един вид създадени от тълкованията на картите и съответно авторите на албума са се придържали към тях. Другото интересно нещо е, че в песента Devil in the Tower (която обединява Дявола и Кулата) има следния текст: Two men are falling down The souls cry and the thorns Will be your crown The scepter in my left hand I ever reign in the material land You will read the book of Тhoth (?) Then you will feel madness Screaming form your throat Humanity enemy I am the guardian of the mystery Следователно, логиката подсказва, че щом испанска група използва в текста си Книгата на Тот, би трябвало да има поне малко шанс да има връзка с картите от там или поне подсказка, загатване или каквото щеш. А като исторически сведения за Таро първо се появяват в Италия, по време на Тамплиерите, по-късно се разпространяват в Испания, Англия и т.н. И тъй като споменах Тамплиерите, искам да вмъкна част от книгата - Непипай тази книга (Dont Touch this book) на Ян Ван Хелсинг: ... Когато спокойствието в Ерусалим се възстановява, рицарите отишли до мястото, посочено на Бернар от Клерво във видението му. Намерили пещерата и започнали да копаят. Първоначално откриват множество скулптури и погребални дарове. След като проникнали дълбоко навътре, в друго помещение намират т. нар. ковчег на завета - ставало дума за 19 каменни саркофага. Те били пълни с кожени рула, из-пъстрени с писмени знаци и рисунки. В саркофазите имало и модели от все още неизвестни днес материали, както и специално ишифовани кристали, механични уреди, чиято употреба за онова време остава загадка, както и много други предмети, непонятни за хората от онова време. Те прегледали всичко и отново затворили гробницата, за да изчакат най-подходящия момент за транспортиране (7, S. 1-7) . След окончателната победа Готфрид дьо Буйон провъз-гласява „Царство Ерусалим", а година по-късно, когато умира, брат му Балдуин става новия крал на Ерусалим. Балдуин I остава на трона до смъртта си през 1118 година. Още по време на неговото регентство трябва да е имало оживен, а отчасти таен, обмен с Франция (1, S. 226). Между аристократите във войската на кръстоносците е и споменатият вече млад рицар Юг дьо Пайен, племенник на най-влиятелния граф Хуго дьо Шампан, който е един от подбудителите на цялата акция. Кръстоносният поход среща Юг с четиридесетгодишния му приятел и ментор Йоан от Везеле, посветен в бургундския Бенедиктински орден. Шейсетгодишният рицар-монах Йоан остава в Ерусалим и по-късно се прочува като Йоан от Ерусалим, мистичния ав- тор на тайни пророчества, които дълго време бяха известни само в посветените кръгове. Той превръща част от знанието, което открива - подобно на Нострадамус - в стихове, за да подготви хората за събитията, които предстоят За тях малко по-късно... Затова пък Юг дьо Пайен се връща във Франция, впечатлен от еврейските и мюсюлманските тайни учения, и преди всичко потресен от „забранената истина", която стигнала до ушите му: Исус не е умрял на кръста (1, S. 226)! Новият крал Балдуин II подкрепя групата, нарекла себе си „Бедните рицари на Христос и на Соломоновия храм", и ги настанява в двореца, издигнат върху могилата на храма със сигурност това не е случайно! Оттам и името „рицари тамплиери"1. Юг дьо Пайен става първия Велик майстор на Тамплиерския орден. През 1119 г. каменните саркофази най-накрая са пренесени от тамплиерите в Мон Шов, близо до Ница - както било указано във видението. На определеното място - според напътствията на Бернар от Клерво - тамплиерите издигат пирамида, която е запазена до ден днешен; тя обаче не е много типична като форма, да не говорим, че почти е недостижи-ма. След като пренасят находките, рицарите започват да изследват съдържанието и текстовете на саркофазите. Натъкват се на проблем - всичко е написано на непознат език, за който по-късно се оказва, че произхожда от Атлантида. Аз лично се съмнявам, че саркофазите са „Ковчегът на завета", описан в Стария завет, защото в него се казва, че предметът, който юдеите разнасяли, е един, но явно тамплиерите били убедени, че са намерили, каквото са търсили. По-нататък ще разкажа повече за текстовете от Атлантида (когато стане дума за съдържанието на саркофазите), защото те са именно такива. Някои историци смятат, че саркофазите първоначално са били скрити в Египет, може би под платото Гиза, но това са недоказани хипотези. Предполага се, че юдеите са ги крили там и по-късно са ги прекарали в Ерусалим, но не са могли наистина да оценят съдържанието им заради неизвестната писменост. Между находките има древни географски карти. Копие на една от тях е открита по-късно в Константинопол: сензационната „Карта на Пири Рейс" 1 , на която освен Европа, Бернар от Клерво имал и второ видение, в което му било казано да отиде в пирамидата и да се отвори за космическото духовно поле (хрониките на Акаша); Бернар видял хода на цялото Сътворение от началото до края и бил в състояние не само да осъзнае духовните закони, но и да чете текстовете на атлантите. Едва тогава той и придружителите му (на които успял да обясни второто си видение само отчасти) успели да систематизират и да използват атлантическото знание. То било изградено върху пирамиден език, нещо като ге-ометричен-универсален-език, тъй като не можели да предположат кой и кога ще се натъкне на текстовете им и какъв език ще е говоримият език тогава. Който намери ключа за него, може да разкодира всяка буква и име, независимо от какъв език, по отношение на смисъла за живота. И ето, че тамплиерите получили знания за плана на Сътворението и разбрали механизмите, които носи животът в себе си. Преди всичко е важно едно: в текстовете е описана цялата човешка история, както и нашето бъдеще; ясно е, че това съвпада с Откровението на Йоан, т.е. че нашият тип цивилизация ще приключи, или казано по-точно, ще бъде унищожена, както е описано в Апокалипсиса. На тази тема ще се върнем по-подробно в главата Новият световен ред. Изследвайки текстовете от Атлантида, рицарите се посвещават в космическите закони, лежащи в основата на вселената. Разбират, че появата на всички живи същества (души) става с участието на реално съществуващ творец (Бог) и че всички същности са продукт на „менталната сила" на Твореца. Осъзнават защо душите на създадените от Бога същества трябва да се интегрират в материята и защо замисълът му не може да се осъществи по друг начин. Нека се вгледаме по-отблизо в последното твърдение: Текстовете от Атлантида показват, че съществува нещо като „първичен бульон" - космическо духовно поле, което е съставено от възможно най-малките частици, т. нар. мион- неутрина; заедно със същностите, образувани от частиците (мион-неутрина) на първичния бульон (космическото духовно поле), те се проявяват посредством менталната сила на Бога. Елементарните частици, наречени мион-неутрина се свързват помежду си съгласно различни физични закони, вследствие на което възниква материалната същност, наричана „душа". Единството на „частиците-на-душата" съдържа в себе си не само целия план на сегашния живот, но и животите (холографски манифестиращи във всяка частица като вибрация) на даден човек от момента на създаването му като фино същество, както и всички негови преживявания като биологична система (след като се е инкарнирал в материята) (6, S. 10) Следователно Създателят е дал на човека (съответно душата) ментална сила и той самият един ден ще се превърне в създател. Тамплиерите осъзнали, че целият космос без изключение е структуриран от тези „частици". Съвременната квантова физика ги класифицира като електрон-неутрина, мион-неутрина и тау-неутрина. Мион-неутрина, които изграждат космическото духовно поле, съответно полето на съзнанието - наричано също и етерно поле, хроники на Акаша или морфогенетично поле - са частиците, които могат да бъдат променяни вибрационно чрез силата на мисълта: чрез промяна на вибрациите, в тях холографски започва да манифестира образът на мисълта. В космическото духовно поле всичко, което е свързано по-между си посредством вибрация, е обусловено от тази про-мяна - защото между частиците е налице постоянен обмен. Следователно биологичната система на хората непрекъснато и по всяко време се повлиява позитивно или негативно от фреквенциите на полето. В крайна сметка, това е доказателството за толкова пъти повтаряната фраза на „древните" мистици: „Всичко е едно и едното е всичко." (6, 10-11) Мион-неутрино е елементът-носител на мисловните картини, създадени от човека. Това означава, че всяка мисъл-форма, която човек създава, се излъчва към космическото духовно поле. Ако става дума за „незасягаща настоящето" мисъл, която като обратна връзка не може да бъде излъчена обратно в актуално съществуваща форма или ситуация, тя се превръща в съставна част от космическото духовно поле и въздейства върху човешкото съзнание толкова дълго, докато не се материализира. С други думи тамплиерите разбрали, че силата на мисълта, с която всеки създава своите мисъл-форми, е най-важното средство, което човек притежава. Всяка помислена мисъл се превръща в елемент на космическото духовно поле; като носител на трептения тя се разширява сферично в космоса и е отговорна за всичко, което се случва в него. Следователно човекът (съставен от атоми и молекули, а те от своя страна - от мион-неутрини) е съ-отговорен за състоянието на нашия свят - в отрицателен или положителен план. В изключителната си книга „Завещанието на Атлантида", която съдържа оригиналните знания на тамплиерите, Хелга Хофман-Шмит пише: „Те твърдят, че човекът се състои от системи, в които духовно-материалната душа, резервоарът на мислите (психе-то) и физическото тяло образуват три области; по Закона на резонанса познанието на индивида, интегрирано в материалната душа, трябва да се инкарнира отново и отново във физическо тяло - докато не остане никаква нереализирана мисъл-форма, създадена от човека. Те преди всичко са осъзнали - както древните мъдреци на много култури и мистиците от различните епохи - че ВСИЧКО Е ЕДНО и ЕДНОТО Е ВСИЧКО; че целият космос е изпълнен с непредставими малки частици, които имат структура на две вплетени пирамиди. Днешната физика нарича тези частици мион-неутрина, тау-неутрина и електрон-неутрина. Те създават космическото духовно поле и не оставят никакво празно пространство. Това означава, че ВСИЧКО, което съществува - независимо от това дали го описваме като материално (груба материя), или като нематериално (фина материя) -е от и във това космическо духовно поле, респективно в тези частици, свързано е с тях и взаимно си взаимодействат." Няма да продължава на там, който иска да прочете книгата може да я намери в интернет. После въпроса ми е защо таро започва да се появяа след около 1400 година, малко след преследването и избиването на тамплиерите. И защо един от най-древните методи е точно Келтсия Круст, символа на Тамплиерите е червен Кръст, дали има някаква връзка с тях. После, ВСИЧКО Е ЕДНО и ЕДНОТО Е ВСИЧКО - и големите аркани номерирани до 22, чрез тайната математика (нумерологията, може би) тръгват от 1 и пак се връщат в 1, затворен кръг. Та за това си мисля че в книгатана Тот картините са изобразени като принципи на сътворението. Предполага, че от толкова четене ви писна, за това спирам.
  6. Здравейте, от скоро почнах да се занимавам с карти Таро и почти на шега си купих колодата The Black Tarot на Луйс Ройо. Фен съм му на творбите . Та с колодата вървеше малък наръчник със значението на големите и малките Аркани и два метода за гледане. Единия, който искам да споделя е Келтския кръст, само че с 11 карти. Понеже наръчника е на агнлийски, надявам се да съм го превел правилно. Предполагам че и при вас е имало книжка с препоръки, та моля споделете дали сте изпробвали тоя мотод и дали е ефикасен. Ето го и него: Класическия метод – Келтски Кръст Отговорът на Келтския Кръст (11 Карти) Картите са 11 включително и карата която обознача субекта в началото. За отговор на конкретен въпрос е нужно време между 15 и 30 минути. ----------------------------------------- 6 --------------------------------------------1---------------------------------------------------------------------------------------11 ------------------------------------------- 2---------------------------------------------------------------------------------------10 ------------------------------------5------ 3 (Кръстосва, карта 2, която покрива карта 1)-------7--------------------9 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------8 --------------------------------------------4 Стъпките които трябва да следвате: А) . Препоръчително е при подреждане на картие те да бъдат с лицето надолу и ги обърнете, чак като се стигне до момента на гадаене. Това е метода чрез който се гадае/чете по картите. След това би трябвало да бъдат извадени от Кръста и поставени в ред започващ от ляво на дясно, с цел да се види по-добре връзката между всяка една от тях. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Препоръчително е да се гледа от началото до седмата (7) карта включително, сякаш е единична (7-та) от останалите карти. След това продължете с останалите карти. Б) Преди да направите интерпретация на всяка карта, вземете всяка една по отделно от Кръста и обяснете спцеиалното й значение и позицията която заема в Келтския Кръст. След това поставете картата в ред, както е показано на фиг.2. Позиции на картите в Келтския Кръст: 1 Тази карта си Ти (питащия) 2 Тази карта която покрива първата изобразява обстановката и влиянията, които обграждат проблема за който питате. 3 Тази карта която Ви пресича представлява силите които ви се противопоставят, за добро или лошо, когато идва моментът за реализиране на желанията и мечтите (Дори тази карта да се появи като обърната позиция, трябва да бъде интерпретирана, като нормална позиция). 4 Тази карта, която е под вас представлява същината на проблема/питането. 5 Тази карта, която е зад вас представлява влиянието, което е минало/изчезнало или е напът на изчезне. 6 Тази карта, която е над вас (стои като корона над вас), изобразява влиянията които скоро ще материализират себе си. 7 Картата пред вас, изобразява какво ще се случи в бъдеще. 8 Тази карта показва от какво се страхувате най-много, всичко негативно, ужас, негативен емоционален страх и др. 9 Тази карта показва семейството и социалните взаимоотношения. Съвкупност от мнения и влияния свързани със семейството, приятелите и социалната среда. 10 Картата изобразява вашите надежди. Тя е съвкупност от вашите вдъхновения, мечти, желания и амбиции. 11 Това е последния резултат на всичко което си е отишло преди. (Всички по-горни карти, трябва да се вземат под внимание, когато се интерпретира тази карта) В) Щом основното интерпретиране е завършено минете към определяне на интерпретациите. Това се прави като се интерпретират крайните двойки, свържете ги всички заедно в следния ред: 1-11, 2-10, 3-9, 4-8, 5-7 и най-накрая карта номер 6, която управлява или доминира в пролематиката. Този метод е много древен, лесен и най-вече плодотворен. Важна бежка: Винаги е препоръчително да имате две колоди с карти Таро. Една за медитация, която никой освен вас не трябва да пипа/използва, за да се избегнат външни енергийни влияния. Втората колода служи за гледане/прогностиране. Надявам се да сте придобили представа за подредбата на картите. Неможах да намеря подходяща картинка на подредбта с 11 карти.
  7. Във форум за картите Таро, мисля че желателно да споменем Книгата на Тот Все пак от там произлизат карите. Във всички статии за които се говори за таро винаги се споманава предисторията им - Атлантида. Както повечето от вас зная от там идват и символиката на 22-те големи Аркани, които са един вид циклите или "законите" управляващи съществуването като такова. На мен лично книгата ми помогна да разгадая едно мое лично преживяване. Надявам да ви е полезна и на вас. Ето линк за книгата в Spiralata.net: http://www.spiralata...find=+%D2%EE%F2 . Препоръчвам я горещо на всеки.
  8. You Can`t Exits Beyond God!

×
×
  • Добави...