Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Тревожност и гадене


Recommended Posts

Здравейте на всички!
От близо една година имам проблем, който вече започва да ми тежи страшно много и ми трябва помощ, защото вече не идържам.
Ще се опита да обясня максималко ясно проблема.
На 23 съм и преди една година срещнах моят приятел, с който се обичаме и дори заживяхме заедно. Аз съм студентка в трети курс. Разбираме се много добре и с него проблеми нямаме. Имам прекрасна работа, за която винаги съм си мечтала. До тук всичко е повече от прекрасно. Преди една година, когато се запознахме, той реши да ме запознае с неговите приятели. Тук е моментът да кажа, че по принцип съм срамежлива и се сближавам трудно с някои хора, с други се сближавам изключително бързо и не ми трябва никакво време, за да се отпусна.
С неговите приятели ,обаче, нещата не стоят така. Вече година аз не успях да се сближа с тях. Знам, че сега ще ми кажете "ами не излизай с тях", но няма как да не се виждам с тях, след като те са част от неговия живот и са важни за него.