Jump to content
Порталът към съзнателен живот

"Отче наш" - 22 септември 2011 г. - Начало на Духовната учебна година


Recommended Posts

НАРЯД за 22 септември 2011 г.

Празник на есенното равноденствие

Начало на Духовната учебна година

Начало: 6.00 ч. сутринта

1. Песен на зората

2. Молитва Изворът на Доброто

3. Песен Аум

4. Псалом 112

5. Песен Отче наш

6. Прочит от Евангелието:

- От Матея 15: 4-11

- От Марко 10: 13-16

- От Лука 9: 23–27

- От Йоана 6: 27–33

7. Беседа "Отче наш" - 22 септември 1938 г.

от томчето „Двигатели в живота“

Книга "Лъчи на живота"

8. Молитва Отче наш

9. Формула: „И това е живот вечен, да позная Тебе Единаго истиннаго Бога и Христа, Когото си изпратил“. (3 пъти)

10. Формула: „Да се прослави Бог в Бялото Братство и да се прославят Белите братя в Божията Любов“. (3 пъти)

източник

Редактирано от Донка
Линк към коментар
Share on other sites

За София молитвената програма ще започне в 7ч. на Мястото на Учителя, след това от 8 ч. ще бъде последната Паневритмия за сезона, след което ще има братска закуска в новия братски център на ул. "Щерю Атанасов" 2, така наречената Розова къща :)

Заповядайте!

Линк към коментар
Share on other sites

Като е дошъл на земята, човек трябва да се учи на търпение, в което да изучава себе си и своите ближни. Дойде някой при вас и с часове седи, да ви разправя своите работи. Вие трябва да се приготвите, да го изслушате с търпение. След това ще се изредят десетина души да хлопат на вратата ви. Вие трябва да понасяте тяхното хлопане с търпение. Така хлопат на вашия ум и на вашето сърце, да ви заставят да мислите и да чувствате право. Който не мисли право, който няма светлина в ума си, той не може да бъде свободен. Който не чувства право, който няма топлина в сърцето си, той не може да бъде свободен. Също така не може да бъде свободен онзи, който не е здрав. Най-малката болка на ръцете, на краката, на очите, на ушите на човека разваля разположението му и го лишава от възможност да работи и да разбира добре нещата.

Защо, след като слуша урока си, ученикът не го разбира? – Две причини има за това: или ученикът не внимава и не може да разбира, или учителят не обяснява добре. За да разберете, къде е грешката, вие трябва да намерите повече от онзи, който греши. С микроскоп човек вижда нещата по-ясно, отколкото с просто око. Това показва, че при обикновени условия някои неща се разбират мъчно. При специални условия, обаче, същите неща стават лесно разбираеми.

Вниманието на ученика може да бъде привлечено от нещо встрани от урока - нещо външно и незначително за урока и така да пропуснем най-същественото. Напоследък започнах да си давам сметка защо не съм разбрала урока си предишните пъти, когато са ми го преподавали - и на мен ми се е случвало много пъти да улавям учениците си, че докато аз обяснявам едно, те си мислят за нещо друго в момента и моето обяснение и техните собствени мисли се сливат в миш-маш...

Линк към коментар
Share on other sites

Благодаря за поста ти Донче!

За себе си открих, че не мога да слушам много добре беседи, четени от някого. Особено, когато има много хора. Предпочитам сама да си чета, да си отбележа по-важното, това, което ме е впечатлило. Това е, защото имам по-добре развита зрителна памет.

В практиката, т. е. Живота често "виждам" как Словото ми показва нещо, чрез ситуция, което не съм разбрала и съм благодарна, става ми светличко, разширявам си кръгозора.

За всекиго си има Път, всекиго светлите ни приятели водят и е нужно само да не отричаме и да им се доверим...

Линк към коментар
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави...