Рассвет Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 25.11.13 При Любви один – на Луне, а другой – на Земле, или один на Солнце, а другой – на Земле. Это идеальная Любовь, но это говорится символично. Там, где люди живут скученно – там всегда страдания. В Духовном мире видят друг друга, когда любят, но если появится небольшая помеха – исчезают друг для друга. Ангел-хранитель При Любовта единият е на Месечината, а другият – на Земята, или единият е на Слънцето, а другият – на Земята. Това е идеалната Любов, но то е символично казано. Дето живеят хората много наблизо, там е всичката мъчнотия. В Духовния свят, като се обичат, се виждат, но яви ли се една малка пречка, те изчезват един за друг. Ангел хранител Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Рассвет Posted November 26, 2013 Author Report Share Posted November 26, 2013 26.11.13 Если определённый центр заболеет и любовь перестаёт быть нормальной. Является ли любовью мужа то, что он может напасть на любую женщину? Является ли любовью издевательство человека над всем чистым и священным? Является ли любовью разговор только о губах или теле женщины? Это извращённая, эротическая культура. Мы будем говорить о звёздах, о поцелуях, но не о таких поцелуях, какие ты можешь дать. Приближаясь к душе, необходимо это делать со священным трепетом, чувствовать, что она вышла от Бога, не искушать её. И, когда на неё посмотришь, в твоём взгляде не должно быть никакой лжи. Встречая кого бы то ни было, ты встанешь перед собой и скажешь: Господи, помоги мне проявиться так, как проявляешься Ты! Они насытятся Щом даден център заболее и любовта става анормална. Любов ли е това у един мъж, щом той може да нападне всяка жена? Любов ли е у всеки човек, който може да се гаври с всичко, което е чисто и свещено? Любов ли е това да се говори само за устата или за тялото на една жена? Това е една извратена, една еротическа култура. Ние ще говорим за звездите, за целувките, но не за такива целувки, каквито ти може да дадеш. Когато се приближаваш при една душа, трябва да се приближаваш със свещен трепет, да чувстваш, че тя е излязла от Бога, да не я изкушаваш. И като я погледнеш в погледа ти да няма никаква лъжа. Като срещнеш кого и да е, ще се изправиш пред себе си и ще кажеш: Господи, помогни ми да се проявя тъй, както ти се проявяваш! Ще се наситят Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Рассвет Posted November 27, 2013 Author Report Share Posted November 27, 2013 27.11.13 Что заставляет привольно живущую при своём отце царскую дочь выходить замуж, находить себе какого-то возлюбленного? У неё всё есть. Царская дочь обеспечена возможностями жить, развиваться умственно. Она говорит: «Необходимо выйти замуж». Нигде не написано, что необходимо жениться. Нет такого закона. В христианстве – против такого беспредметного вступления в брак. Царствие Божие для девственных, для тех, кто вообще не женится. Апостол Павел говорит: «Кто вступает в брак поступает хорошо. Кто не вступает в брак поступает лучше». Как вы будете его объяснять [объяснять его слова]? Не вступать в брак. Прежде всего, что такое вступление в брак? Соберутся двое ссориться. Или соберутся двое и создадут предприятие, будут что-то делать, детей рождать. Это заблуждение. Какая женщина может родить детей? Люди удивительны, преувеличивая вещи. Поместят косточку в землю и когда вырастет дерево, земля скажет, что его родила, что его вырастила как мачеха. Но это семя не вышло из земли. Любовь, знание и сила Онази царска дъщеря, която живее охолно при баща си, какво я кара да се жени, да си намери някой възлюблен. Никакъв недоимък няма. Царската дъщеря е осигурена да живее, да се развива умствено. Казва: „Трябва да се оженя.“ Никъде не е писано, че трябва да се ожени. Няма такъв закон. В християнството застават против безпредметното женене. Царството Божие е за девствените, за ония, които никак не са женени. Апостол Павел казва: „Който се жени, добре прави. Който не се жени, прави по-добре.“ Как ще го тълкувате? Не да се женят. Най-първо, какво нещо е женитбата? Да се съберат двама да се карат или да се съберат двама и направят предприятие, да правят нещо, да раждат деца. То е заблуждение. Коя жена може да роди деца? Чудни са хората, когато пресилят нещата. Поставят костилката в земята и като израсте дървото, земята да каже, че го е родила, че го е отгледала като мащеха. Но тази семка не е излязла от земята. Любов, знание и сила Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Рассвет Posted November 28, 2013 Author Report Share Posted November 28, 2013 28.11.13 Для какого-то молодого человека прежде обручения, прежде вступления в брак, самое красивое в жизни – это любовь. Если обручаешься – это первый акт измены. Вы меня извините, но я вам покажу, где фальшь обручения и женитьбы. Не имею ничего против истинного обручения, но говорю, где психологически кроются несообразности с Божиим законом. Если любовь является выражением Божественного духа, если Бог есть Любовь, если Бог связал две души, если Он живёт в них, зачем они хотят обручиться? После обручения идёт женитьба. Зачем? Чтобы застраховаться перед внешним миром, перед обществом, что он обручился и женился, чтобы не мог изменить, отказаться и жениться на другой девушке. Поэтому люди обручаются и женятся. Следовательно обручение это недоверие. Если девушка хочет обручиться с молодым человеком, она выказывает недоверие. Если молодой человек хочет обручиться с девушкой – он выказывает недоверие. Если же и двое желают обручения – пусть обручаются. Но обычно этого хотят майка, отец, родные. Они говорят: «Давайте обручайтесь». Я покажу ему, сколько он должен пострадать за имя Моё За някой момък, преди да се годи, преди да се ожени, най-красивото нещо в живота, това е любовта. Щом се годиш, туй е първият акт на измамата. Ще ме извините, но аз ще ви покажа где е фалшът на годежа и на женитбата. Нямам нищо против истинския годеж, но казвам где са психологически тия несъобразности с Божия закон. Ако любовта е израз на Божествения дух, ако Бог е любов, ако Бог е свързал две души, ако той живее в тях, защо искат те да се годят? След годежа идва женитбата. Защо? Да се осигури пред външния свят, пред обществото, че той се годил и оженил, да не би един ден да измени, да се откаже и да се ожени някой ден за друга мома. Затова се годяват и женят хората. Следователно годежът е едно недоверие. Ако момата иска да се годи за момъка, тя изказва едно недоверие. Ако момъкът иска да се годи за момата, той изказва недоверие. Ако и двамата искат това, нищо. Но обикновено това го искат майката, бащата, роднините. Те казват: „Хайде да се годите.“ Ще му покажа все, що има, да пострада за името ми Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Рассвет Posted November 29, 2013 Author Report Share Posted November 29, 2013 29.11.13 Когда станете разумными – войдёте в новую школу, войдёте в связь с Богом. И только тогда сможете говорить о культуре, эмансипации мужчин и женщин. Я говорю: существует два вида эмансипации – эмансипация женщин и эмансипация мужчин. И мужчина сегодня зависим также, как и женщина. Женщинам необходимо эмансипироваться от мужчин и мужчинам необходимо эмансипироваться от женщин. И мужчина сегодня зависим от женщины и женщина зависима от мужчины. Что значит эмансипироваться? Это значит приход в них великого, божественного и слияние их в одно целое. Им не нужно ненавидеть друг друга, как происходит сейчас. Мужчины и женщины это только внешние формы. Они – пары, вышедшие от Бога. Они – Слово. Им не нужно самозаблуждаться. Каждой душе не нужно думать, что родилась, но необходимо знать, что она воплотилась на Земле. Стала плотью Когато станете разумни, ще влезете в едно ново училище, ще влезете във връзка с Бога. И само тогава ще можете да говорите за култура, за еманципация на мъже и на жени. Аз казвам - има два вида еманципация: еманципация на жените и еманципация на мъжете. И мъжът днес е тъй зависим, както и жената. Жените трябва да се еманципират от мъжете и мъжете трябва да се еманципират от жените. И мъжът днес е тъй зависим от жената и жената е зависима от мъжа. Какво значи да се еманципират? Да дойде между тях великото, божественото и те да се слеят в едно. Те не трябва да се мразят както става днес. Мъжете и жените са само външни форми. Те са двойки, излезли от Бога. Те са словото. Тези души не трябва да се самозаблуждават. Всяка душа не трябва да мисли, че се е родила, но трябва да знае, че се е въплътила на Земята. Стана плът Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Рассвет Posted November 30, 2013 Author Report Share Posted November 30, 2013 30.11.13 Если смущаетесь – это показывает, что живёте в густой материи, имеете какие-то слабости. Всякое сомнение, всякая растревоженность показывают слабую веру. Всякое безверие показывает, что вы имеете какую-то слабость. Вы говорите: но, может быть, меня встретит какой-то медведь, может на меня кто-то нападёт и меня убьёт. Это только предположения. Вера исключает всякие противоположности в жизни. Буду жив Щом се смущавате, това показва, че живеете в една гъста материя, че имате някакви слабости. Всяко съмнение, всяко разтревожване показва слаба вяра. Всяко безверие пък показва, че имате някаква слабост. Вие казвате: ама може да ме срещне някоя мечка, може някой да ме нападне и да ме убие. Това са само предположения. Вярата изключва всякакви противоположности в живота. Ще бъде жив Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Рассвет Posted December 1, 2013 Author Report Share Posted December 1, 2013 01.12.13 Солнце – это сокровище Бога. ...Восходящее Солнце – как свеча, несомая Господом в руке. ...Ты откладываешь эту свечу и говоришь: «Где Господь?» Там, где свеча – там Господь. Там, где нет свечи – нет Господа Там, где ум – там Господь. Там, где нет ума – нет Господа. Там, где сердце – там Господь То, что чувствуешь – Господь. Где Его не чувствуешь – Его нет. Где твоя душа – там Господь. Три важные вещи Слънцето е съкровище на Бога. ...Слънцето като изгрее, то е като една свещ, която Господ носи в ръка. ...Ти отделяш тази свещ и казваш: „Къде е Господ?“ Там, дето е свещта, там е Господ. Там, дето няма свещ, няма го Господ. Там, дето е умът, там е Господ. Там, дето няма ум, не е Господ. Там, дето е сърцето, там е Господ. Туй, което чувстваш, то е Господ. Дето не чувстваш, няма го. Дето е душата ти, там е Господ. Трите важни неща Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.