Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Преслава Петрова

Участници
  • Общо Съдържание

    95
  • Дата на Регистрация

  • Последно Посещение

Мнения добавени от Преслава Петрова

  1. Здравейте,

     

    Предавам молба-съобщение от Даниела Анчева, която навярно някои от вас (а може би доста от вас) познават лично. Тя в момента набира желаещи да участват в провеждането на проучване, което касае връзката учители-Паневритмия. На практика нищо специално не се изисква от нас, освен да откликнем на призива и да отгворим на няколко въпроса.

     

    Предавам краткото съобщение, зад което разбира се стои много повече, но нека не губя времето ви в излишни приказки:

     

    "Търсят се учители, които искат и могат да играят два пъти седмично Паневиртмия в периода от април до юни и могат да попълнят няколко въпросника за провеждащо се изследване. Пишете ми на daniancheva@abv.bg. Благодаря Ви!"

     

    Необходим е известен брой хора, отговарящи на критерия "учител", които да вземат участие в анкетата, за да може проучването действително да засече реални закономерности и тенденции.

     

    Благодаря ви и аз, че отделихте време да прочетете това съобщение. Вярвам, че ако е писано, ще бъдем точно толкова, колкото е необходимо! :)

     

    До нови срещи!

     

    Преслава Петрова

  2. mvm, не знам какво те кара да реагираш, както си реагирала, но всъщност аз дори не съм прочела какво ти си писала и как се е развивал разговорът до момента, в който се включих - просто в случая съм съгласна с едно твърдение, изказано от Божидар, единствено него видях и него коментирах. И точно, както ти казваш, всичко, което съм написала, няма абсолютно нищо общо с теб - нито като намерение, нито като резултат. 

  3. Съгласна съм с Божидар. Игнорирането е една от най-висшите форми на агресия, или по-общо казано на отрицателно отношение, и има дори веществени доказателства за това в самата природа: показано е в оня документален филм за водата (с един ориз, който беше игнориран, той изглеждаше по-ужасно дори от кълновете, които бяха обиждани, като част от експеримента) и в книгата на Емото (водата, която упорито беше игнорирана, на снимката е напълно неорганизирана, без каквато и да е структура). Със сигурност има стотици други примери.

     

    Все пак, сигурно е добре да правим разграничение между неестествени (неживи) и естествени (живи) неща - да игнорираш някакви вредни прояви и явления има смисъл, но да игнорираш живо същество явно е все едно да му откажеш правото на енергия за живот. 

  4. Диана, здравей - говоря за една специфична суета, която понякога съпровожда "четенето" на книги, за онази, изразена най-добре от Пушкин в "Евгений Онегин"...Е, малко сме далече от онова време, но съм срещала понякога и днес подобни "високоинтелектуални" надпревари кой какво прочел и колко книги купил...А във връзка с хваленето - струва ми се, че какъвто и да е поводът, книги или нещо друго, самохвалството само по себе си е израз на суета и чрез него най-директно се проявява егото, но не его в смисъла на Висшия Аз, а на онова примитивно ниво на самосъзнание, от което, предполагам, повечето тук се опитваме да се освободим. Затова, не смятам, че е необходимо да се хвалим с каквото и да било, най-малко с невежеството си. 

  5. Информацията вече тече по-бързо, отколкото може да се предаде с книги...Друг е въпросът, че по начина, по който тече - в интернет или по други медийни канали, не може да се обработи и осмисли и преминава през човека без той да се ползва кой знае колко от нея....или да мисли и разсъждава върху нея, да не говорим за информацията, чиято цел е единствено замърсяване на съзнанието или за тази, която е непълна, изопачена, неточна, именно от бързане просто да се пусне "там нещо" да циркулира из умовете на хората, пък какво е, дали е проверено - утре вече няма да има значение.... Също така, струва ми се, ерата на романите така или иначе окончателно е заместена от филмите - не че не се пишат и сега романи и не се четат, но значението им е напълно различно, че и качеството на повечето... А друг тип книги - различни от романите и художествена литература, не знаем всъщност със сигурност дали и "едно време" са четели толкова много, най-малкото дали е било масово. Като си помисля, че още древните римляни са окайвали западналата си култура...повече от 500 години преди действително да загине, не е ли синдром не само на нашето време, ами въобще на човечеството да окайва себе си и прогресивното си "западане" и да изживява през вековете само тук-там кратки мигове на подем, възраждане и надежда...Сега оплакваме плиткостта на нашето време, краткотрайността и преходността на стремежите му - липсата на дълбочина... Миналия и по-миналия век пък не са ли оплаквали точно обратното - дълбокото потъване в неразрешимите екзистенциални проблеми....Мисълта ми е, че даже и това дали четем или не четем си остава една вълничка в морето...И все пак, аз също виждам в училище, че по някакъв начин нечетенето на книги е довело до отклонения (поне в моите очи понякога така застрашително изглежда): непоследователност в мисленето, една разпиляност и фрагментираност на мисълта, почти липса на логика или някакви огромни празноти в нея, почти пълно отсъствие на асоциативна мисъл и способност за правене на аналогии,  тълкуване на смисъл, извеждане на принципи, правене на заключения....на моменти чак ме отчайват някои от учениците...но, е масово явление сред доста от тях - гордостта от нечетенето на книги.  Но в същото време, другото - гордостта и декларирането, че четеш книги.. това е другият край на същото байганьовско махало - все едно да се хвалим, че ядем... - това също е абсурдно. Все пак да четеш или да не четеш е лична потребност, потребностите не могат да бъдат източник на гордост...те могат просто да бъдат удовлетворени и с това се приключва според мен целият въпрос. "Защо хората по-рядко четат книги?" - нямат вече тази потребност, дълбоката причина, поради която са го правили преди, ако са го правили въобще, сега се "обслужва" , "удовлетворява" чрез други конкретни нужди, форми и средства...Дали четенето на книги "едно време" е породено от "чиста" вътрешна любознателност или още тогава се е прокрадвала у доста умове и друга нотка? Тази на суетата - че ако не четеш, няма с какво да блеснеш...Защото ако е така, това още по-добре обяснява днешното положение - ако дълбоката цел е да блестиш пред другите, сега няма нужда да "си губиш времето" да четеш, ами просто си купи скъп телефон, таблет и т.н. - според мен именно тази "логика" е характерна поне за подрастващите, и я наблюдавам всеки ден у повечето у тях, разбира се не у всички (слава Богу). Но това не ги прави по-различни от предното поколение - просто все същата суета намира своя път и в тези "модерни" времена. Не може предното поколение да е било "чак толкова" любознателно и да роди "чак толкова" нелюбознателни потомци.

  6. И аз съм на мнение, като Cveta5, че обстоятелствата като цяло имат значение - говорят нещо на самия човек, и са някакъв чисто обективен израз на живота, може би не само на вътрешния живот, но до голяма степен на него, и за да може въобще да прави човек корекции и да върви в някаква избрана посока, трябва да гледа именно тях и да си вади изводи накъде реално върви в даден момент. И аз мисля, че обстоятелствата са продукт - сегашен или минал, няма значение, както казва Cveta5. Макар че така пък казано, много е мъчително, когато си помислим за хора в наистина тежки обстоятелства - звучи едва ли не като присъда...Все трябва да има надежда, че всяко лошо обстоятелство може да се обърне в крайна сметка на нещо добро. Имаше една сентенция: Винаги краят е добър. Ако сега не е добре, значи това не е краят...

    Иначе, ако се погледне от друга страна, от гледна точка на вечността, доста обстоятелства действително са преходни и маловажни, стига да не ни спъват по пътя ни. 

  7. Под герой разбирам модел на поведение, пример - героите в приказките винаги служат за пример за благородното, мъдрото, дойстойното...и т.н. Затова смятам, че всичко, което е описал Учителя е все за героя, който всеки един от нас рано или късно трябва да стане.

    Здравей Преслава, примера от приказките е хубав когато сме деца и все още не осъзнаваме вселената в нейната цялост. В приказките в повечето случай няма Бог и героите разчитат сами на себе си и на собствените си сили. Всичко зависи само от тях и от някоя магия. Освен това героите често се борят за златна ябълка, половин или цяло царство или за сърцето на принцесата която носи зестра. Разбира се има и изключения но като цяло приказките отразяват материалния начин на мислене. Учителя говори за духовния свят, за трите закона на вселената: Любовта, Мъдростта и Истината.

    Докато в материалния свят се учим по едни и същи учебници с обща програма, то в духовния свят всеки е частен ученик - има самостоятелна учебна програма в зависимост от това кои са силните и слабите му страни. За това в духовния свят е недопустимо да се търсят герои и героизъм защото учебния процес е различен за всеки, а има духовни закони които са валидни за всеки. Самия факт че допускаме съществуването на герои означава че вече сме разделили хората на герои и обикновени "негерои" което нарушава закона за Свободата. Христос идва да ни научи на това че за Бог всички сме еднакво важни и са ни дадени еднакви шансове да се развиваме. Христос не е герой а учител, Петър Дънов също е определян като учител.

     

    Мислих как да отговоря на Криси 33, която / който очевидно смята, че не съм разбрала духовния характер на Словото на Учителя и съм го сбъркала с някоя материалистична идеология / доктрина, и стигнах до извода, че след като има (поне в случая) такива ниски очаквания за събеседника си, всъщност няма какво да отговоря. Така че, така е, всичко е така, Криси 33, прав(а) си за всичко, което мислиш в ума си. Съгласяването в такива случаи е единственият разумен изход. Съгласявам се, че влагаме различни значения в смисъла на думата "герой".

    Призивът ми е просто, да не се ловим за буквата, а да търсим духа на нещата...макар че действително и това явно не би довело до по-добро разбиране между хората там, където самия "дух на нещата" се разбира по различен начин, както сега например, затова аз лично се съгласявам именно с това различие.

     

    Но за да завърша моето участие в темата, сметнах за необходимо да доразвия това, което се опитах да кажа с по-малко думи по-рано: 

    Има една стара книга "Героят в теб", от Каръл Пирсън, която макар и с някои излишни локуми, струва ми се добре описва архетипите на героя, съответстващи на различните нива на съзнание. Струва ми се, че именно в това седят неразбирателствата, ако смея да твърдя, че има такива, в тази тема...всеки явно влага различна идея в думата "герой" и я свързва с различен архетип. Въпреки всичко, не можем да кажем, че "героят" като една висша идея в съзнанието на човек няма обединителни, характерни черти като честност, почтеност, чистота, разумност, и т.н. - една редица от добродетели, висши качества, високи идеали, таланти и способности...Как, по какъв начин ги комбинира, прилага и проявява конкретният човек, е нещо действително уникално - само че самата същина, духът е един и същ. Затова е казано, всяка душа да прояви Божия Дух, и колкото и да има свобода, излезеш ли от рамките на тия висши принципи, ти не си герой, а още се учиш да бъдеш такъв...Затова смятам, че целта на всяко учение спуснато от висшите светове - целта на Христос, на Учителя и всички велики посветени, идвали на Земята, е да внесат, събудят и възпитат в нас именно тези базови "предпоставки" така да се каже - тези висши принципи, които проявявайки се в конкретни действия, мисли, чувства и т.н да станат уникални изрази на Божествения Дух...Затова, аз не мога да разгранича идеята за героя от идеята за съвършенството, чието олицетворение са точно Висшите велики духовни същества като Христос и Учителя, и дали се правило разграничение между хората - разбира се, че се прави, и сега се прави - едните са станали съвършени, геройски са преминали всички препятствия и са взели всички изпити по пътя и ги наричаме ангели, другите сме още тук, учим се да станем такива...герои в смисъла на Божествената "пиеса". И разбира се, че има нива на геройство, както има нива на съвършенство - дори онази жена, от притчата на Христос, която "просто" е дала всичките си пари в храма, е показана като герой в сравнение с останалите в тази ситуация - т.е. показана е чрез нея една геройска черта...и разбира се, че докато сме тук, всеки в различна степен успява да проявява героизъм, и че има някои, които са усвоили и проявили повече "геройски" черти от други и затова са издигнати като пример за човечеството, дори и ако не са били достигнали все още пълно съвършенство...Например, за Левски, четох някъде, че Учителя се произнася: "ето един човек, който отлично е изпълнил своята мисия" - следователно моят извод е, геройска е тази постъпка, което е в изпълнение на Божията Воля и само един Бог знае и може да отсъди действително кой е герой и кой все още не е на тая земя. Ако разчитаме на човешката ни преценка - опитът показва, че често хората линчуват героите на човечеството и не ги разбират...като че ли няма почти нито един от тях, който да не е бил убит или най-малкото предаден...

  8. Добре, Диана. Възможно е да не съм в синхрон с първоначалната идея на темата. Просто споделих моето мнение. Под герой разбирам модел на поведение, пример - героите в приказките винаги служат за пример за благородното, мъдрото, дойстойното...и т.н. Затова смятам, че всичко, което е описал Учителя е все за героя, който всеки един от нас рано или късно трябва да стане.

  9. Хм, не мога да кажа, че съм прочела твърде много от П. Дънов, но не е и малко вече. Смея да твърдя, че темата за геройството не е толкова застъпена и цитираните беседи са по-скоро единични случаи, които за мен по-скоро са предизвикани от някакви конкретни обстоятелства и/или събития около произнасянето им. А кой е другия учител, който призовава учениците си да са герои? Питам не от любопитство, искам да прочета и аз, но не само отделни извадки, представени от теб, за да си изградя собствено мнение.

     

    Не съм съгласна, че темата за геройството е слабо застъпена в Словото на Учителя, точно напротив - мисля, че постоянно за това говори, според мен Учителя постоянно рисува качествата и характеристиките на героя - новия човек.  

  10. При първа възможност ще го преведа, но засега сметнах, че не вреди да го пусна и така с идеята, че ако има интерес по темата, да се съберат и други желаещи, с които заедно да свършим работата.

  11. Знаем, предимно от Учителя, за дълбокото значение на думата "добродетел" и колко е важна тя, а също и че на пркатика в този свят тя има много разновидности. Аз обаче, а навярно и други - не мисля, че мога да назова точно и ясно повече от 5-6 вида прояви на добродетелта - след тая приблизителна бройка, общо взето в ума ми почва едно размиване и преплитане на понятията и идеите зад тях, макар и да ми е ясно, че нюансите и посоките на добродетелта са много повече от 5-6... Затова наскоро потърсих из интернет списък с добродетели - естествено намерих не един, а няколко основни списъка, а освен тях дори цели разбработени уроци и учебни материали върху добродетелите за различни възрастови групи (дори и такива, които да бъдат изнасяни в училище - забележете...само че не на български).  

     

    Реших да сложа тук един от списъците (за съжаление е на английски и нямам възможност сега да го преведа целия - може и това да стане, ако представлява интерес за някого), защото мисля, че човек може да следи и практикува нещо само ако има изградено, поне първично, понятие в ума си за него. Затова е и важно нещата да се назовават (точно), за да може в човешкия ум да се създаде връзка между дадено нещо и идеята за него. Само като има в речта ни понятие за нещо, ние всъщност можем да го забележим, осмислим и изучим. Това е доказано отдавна и научно, макар и да има също много хора, които оборват полезността на думите, смятайки ги за "капани". Малко задълбах, но...не е случайно, че първото нещо, което се възлага на Адам от Бога, е да даде имена на всички неща...

     

    Затова, колкото и да е обширен и дълбок въпросът с добродетелите, такива списъци според мен са полезни, защото първо - са структурирано знание - труд на много размишления и духовни търсения, второ - назовават поне с някаква точност посоките, в които човешкия характер е добре да се развива и чертите на характера, върху които е добре човек да работи. 

     

    И накрая, освен всичко това, мисля, че има прояви, които човек не е разглеждал като добродетели, докато не прочете нещо или  животът му не му обърне внимание, да почне да мисли върху тях в друга светлина - например, не мога вече да се сетя с точност какво съм мислила за "смирението", но не мисля, че изхождайки от чисто светския си манталитет имах идея за него като за "висша добродетел", преди животът да ме доведе до заветния момент - беседите и лекциите на Учителя...

     

    И така, без повече доводи, ето един списък с добродетели: Virtues Definitions (ако всичко е наред с линка, би трябвало да се отвори автоматично прозорец за смъкване на PDF файл).

     

    Източник: http://www.virtuesproject.com

     

  12. На всички братя и сестри, горещо препоръчвам да прочетат поне една от книгите на д-р Стефан Гайд (американски проферсор - българин) от поредицата "Тракийското писмо - Декодирано" и най-вече тази, която дойде лично до мен (сега мисля да си набавя сама и останалите) - "Тракийското писмо - Декодирано II: Кивотът на Орфеевия Завет - Открит"

     

    cover_02.gif

     

    С тази книга много липсващи звена стават така ясни, че според мен направо може да се ползва като допълнително "помагало" за разбиране на основополагащи Идеи в Словто на Учителя - особено от такива като мен, които не са прочели още и 1/3 от Словото и не са се запознали с всички по-дълбоки тълкувания на Учителя на символи, знаци, или пък излагане на факти от отдавна забравената история на човечеството. Връзката между "Орфизмът", "Езотерично християнство" и Учението на Учителя, в които са залегнали изначалните Истини, дадени на човечеството, тук е просто ясна като бял ден - и с тази книга (а сигурно и с цялата поредица) ако не друго, поне едно нещо от Учението на Учителя започваш най-после истински да усещаш - когато за някои неща понякога Учителя ни казва, че сега той дефакто не излага нови неща, а отново ни донася знания и мъдрост, които Той и Духа са ни носили нееднократно и преди...Млъквам, защото ще разваля работата с човешките си бращолевения, но вярвам, че Учителя и Всемирното Бяло Братство имат пръст в откриването на тези "артефакти" точно сега, а не в друго време...Най-после има условия да се разбере, и осмисли цялостно (дори чрез методите на съвременната наука) тази първа истинна картина на света... Интересното е, че ако не беше Учителя - никога нямаше да разбера, а навярно и да повярвам на това, което като че ли "самостоятелно" е открил д-р Гайд - а сега, то просто все едно следва Учението...при това, без явно това да е целта...все едно "пасва" от само себе си, органически и  идеално на целия пъзел...Така или иначе за мен ефектът беше усещането, че най-после Истина, а не натаманени, скалъпени лъжи, най-после почва да излиза наяве за историята на нашите земи....за която постоянно, от Учителя и не само от него, се говори колко е важна за сегашната ера на човечеството и колко е свещена. 

  13. Здравейте, днес се натъкнах на един кратък репортаж за едно момиче. Поне от казаното в него, в мен възникна въпросът дали Учителя не говори именно за тези "деца на бъдещето" - дошли не само с желанието, а и с вътрешната сила да проявяват Доброто? Споделям го, защото поне според мен има нещо ценно в него.

    http://novanews.bg/n...нли-до-харвард/

  14. И аз се записвам и съм благодаря на вас, които сте се заели да въведете пълни лаици (като мен) в нещо толкова важно за живота :feel happy:

  15. А да, мисля, че го споменаха наскоро и в онова предаване по Нова телевизия, което беше посветено на Бастет и Странджа. Да не би майка ти, Преси, да го е гледала и от там да е чула за него - точно събор на лечителите от България май беше кръстено.

  16. Преси, здравей :) Може и да няма нищо общо, но се сетих дали пък не става въпрос за срещата на Портала, която се организира тук, и ще се състои именно в него край? Защо не погледнеш темата "Среща на Портала - лято 2012", ако междувременно не излезе нещо по-конкретно. Доколкото виждам, обаче, организацията, която съфорумниците са направили, е за края на юли, не за тази седмица, но там най-добре да се пита тези, които ще отидат.

    Поздрави,

    Преслава :)

    Адашки сме :)

  17. Дианче, мисля, че в най-различни комбинации, но това, което аз имах предвид, не можах да го намеря, нито знам как да прикача снимка, затова пращам един бокал, виж му столчето.

    gfh.jpg

    Също се сетих, че може би наред с много други практични причини, неслучайно го има този "завихрен флуид" и на цигулката, и всъщност май по един или друг начин се среща на повечете струнни инструменти :)

    adjust.gif

  18. И още няколко :)

    Delhi 6

    Veer Zara (много тъжен беше):

    http://youtu.be/BpkpXrub-PE

    И My name is Khan - много хубав и с послание. А също и Ra One - отново с по-голяма идея от вечния индийски любовен епос :)

    Иначе индийското кино е голяма драма, човешка любов, сълзи и още сълзи... :) по-мъчителен любовен филм от прословутия "Devdas" не съм гледала, измъчих се, а той е по известен епос :)

  19. И аз по едно време харесвах индийско кино и изгледах доста филми - най-хубавия индийски филм, който съм гледала е "Jodhaa Akbar" - а Акбар е името на един от царете на някогашно идеално царство (някъде го четох).

  20. Ето още една (леко обобщителна) статия по въпроса за честотата на Земята и мозъка - в някои неща се препокрива с това, което дотук е обсъждано, но също се споменават и много по-високи честоти за вбъдеще...Нищо не мога да кажа по въпроса, само чета :) и просто слагам един линк тук за тези, които още не са попадали на нея (преведена е някъде март месец тази година):

    http://nature.uni-plovdiv.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=871&Itemid=69

    Има я и в оня сайт Философия на Ежедневието

  21. Братя и сестри,

    не знаех къде да споделя новината, която прочетох, но вярвам, че именно тук е правилното място. Макар и някъде да се среща разминаване по отношение на датата на "раждане" на Учителя, 11 юли по нашия календар си е важна дата, свързана с Неговото идване, и вярвам, че имаме един поздрав от Него днес :)

    На кандидат-студентския изпит по български език и литература, който се провежда днес в Русенския университет, една от падналите се теми по избор е по цитат от "Петър Дънов", така е обявено в местното Дарик Радио :) Темата е: "Мъдростта е нещо повече от знанието (Петър Дънов)".

    Ето линк към статията, макар че горното е най-важното от нея: http://dariknews.bg/...ticle_id=930696

    Желая светъл ден на всички!

    Аз лично се развеселих вече :)

  22. Понякога се смущавам от начина, по който се разисват напоследък някои свещени теми по телевизията, а и на други места - с една, как да кажа, лековатост - но после си обяснявам тези неща, които стават днес с нас и наоколо, със стиха от Библията:

    "И твоят век ще бъде по-светъл от пладне; И тъмнина ако си, пак ще станеш като зора" (Йов 11:17)

    Учителя също го е казал и предрекъл - новите космични енергии, които слизат сега, ще докоснат всяка душа без изключение, всеки ще се пробуди за някакъв нов живот, ще се устреми към нещо, което е по-висше от това, което е било и което е мислил досега, а вече как и в каква форма - зависи явно от самия човек.

    Затова като цяло се опитвам да преглъщам всякакви по-противоречиви (поне в моите очи) изрази, афиши, пориви, напъни и т.н. на духовност, защото вярвам, че тази нова парадигма на човечеството, в каквато и да е форма, е по-добра и ще донесе при всички случаи по-добри резултати от предишната безбожност, владяла човечеството през почти целия 20-ти век. Всеки се мъчи сега да се настрои по един или друг начин на новата вълна, отвътре (и отвън понякога) ни мъчи това желание - трябва да се уважава този стремеж на всяка душа от всяка друга душа, и се опитвам да го уважавам къде с повече лекота, къде с повече самовразумяване...защото по-голямата част от нас сме все жабки от почти едно и също блатце :) че някой бил крякал повече, друг по-малко - да използвам една от метафорите на Учителя... :)...ох, още малко и накрая ще стигна до извода "всички сме маскари", затова спирам дотук :D Предполагам, обаче, че най-важното е след като покрякаме, кой колкото време иска и може, всички да скочим...

  23. Донче, аз пък сега почнах да чета "Тракийското писмо - декодирано" на д-р Стефан Гайд (въпреки фамилията, българин е) и още не съм навлязла, но вече оставам с впечатлението, че едно от нещата, които е открил и за които има доказателства е именно това, че оня споменаван в древните книги златен век на човечеството е бил на територията на Балканите. Засега не мога даже да определя дали правилно дотук съм разбрала, защото още не съм прочела и първата част, а те са няколко, но ето че почва явно да ни се разкрива нещо :)

    Между другото, на този знак попаднах в едни статии, които се занимаваха с Кораловия Замък в Америка - мегалитна постройка, която е построена от един единствен човек без никакви машини, а само с "голи ръце" (май миналия век) - Едуард Лийдскалнин - и долкото се сещам, за много кратък период от време, а е имало каменни блокове от по няколко тона, че и повече...И какво пишеше в статията - за жалост не мога сега да се сетя името на автора, който се е занимавал дълго време да открие някакви оставени улики от самия Едуард в някаква си книга, която той преживе неслучайно издава, и най-накрая стига до убеждението, че единствената улика е този знак на главната страница и още един като него, поставен наобратно срещу него - както всъщност ги има винаги на Библията отгоре и в много други книги (макар че за нас са изгубили смисъла си и са станали "украшение"). И така, този човек (а доколкото знам и други) стигат да извода, че този знак е древен код, означаващ магнитния поток и при конкретна конфигурация ще покаже как може да се преодолее гравитацията - и именно благодарение на това става лесно да се вдигат огромни каменни блокове, както в Стоунхендж и другите мегалитни структури, Пирамидите и т.н. т.н. всички знаем за тях :)

×
×
  • Добави...