Jump to content
Порталът към съзнателен живот

Моля ви за съвет за приятеля ми


Recommended Posts

Здравейте! Преди 10 месеца човекът, с когото сме заедно от 3 години, се оказа, че много често си е уговарял срещи с различни момичета. Повечето му отказвали от уважение и може би страх от мен и затова аз не съм заподозряла какво прави. Той е син на богат бизнесмен, не толкова привлекателен, но аз винаги съм го приемала такъв какъвто е . Аз съм лекар и освен умна  съм и красива. Но явно в даден момент се е отегчил и този път уговаря една моя позната за среща през нощта естествено. Тя ми се обади и аз го пипнах като я взимаше от дома й. От тогава пак сме заедно но за мен не е същото. Не се чувствам желана привлекателна докато един мъж не се свърза с мен и започночахме връзка. Той също си има приятелка и си виждаме много рядко. Но когато сме заедно се чувствам прекрасно. Но след 6 месеца паралелни връзки изгубих себе си. Отново се чувствам сама е отхвърлена. Нещата с приятеля ми са добре но аз не съм сигурна в него и чувствата ми са променени. Моля ви за съвет!

Линк към коментар
Share on other sites

  • Иво unfeatured this topic

Проблемът е в това, че дълбоко в себе си ти имаш проблем с това - "Не се чувствам желана привлекателна...", "се чувствам сама е отхвърлена"

Въпреки външния вид и професионалното поприще, дълбоко в теб стои неувереност и ниска самооценка. Често това е болезнено признание за личността и тя го прикрива умело зад някакъв социален статус. При приятеля ти явно има същия проблем, само че той е решил да си повдига увереността и самооценката по най - познатия неефективен начин, като търси доказателство за това, че е ценен и важен в многобройни връзки. За съжаление ти си копирала този неработещ модел. Няма как да се чувствате добре.